Strona główna Wydarzenia biznesowe Fashion_pl Conference 2023 – wydarzenie poświęcone digital marketingowi w branży modowej
digital marketing w branży modowej

Fashion_pl Conference 2023 – wydarzenie poświęcone digital marketingowi w branży modowej

przez Biznesowe materiały prasowe

Pierwsza w Polsce konferencja online w pełni poświęcona digital marketingowi branży modowej powraca! Skorzystaj z wiedzy profesjonalistów i praktyków z branży. Dowiedz się, jak rozwijać markę modową z wykorzystaniem pełni możliwości digital marketingu. W trakcie prelekcji poznasz strategie i metody działania ekspertów, a wyjątkowe panele dyskusyjne pozwolą Ci spojrzeć na kluczowe wyzwania branży z różnych perspektyw i doświadczeń.

 

Digital marketing w branży modowej

Fashion_pl Conference 2023 to wyjątkowe wydarzenie online kierowane do: założycieli marek modowych, marketerów, freelancerów i każdego, kto na co dzień zajmuje się marketingiem branży fashion lub pragnie zwiększać sprzedaż.

 

Praktycy digital marketingu w branży modowej

Wystąpią na nim praktycy digital marketingu w branży modowej:

  • Monika Szyndler – założycielka NAOKO
  • Martyna Poniatowska – Performance Specjalistka, agencja Niebieski Lis
  • Magdalena Kulesza – Managing Director, Balagan Studio
  • Mateusz Nowak – CEO w Niebieski Lis
  • Fabian Romańczyk – założyciel Click Leaders
  • Maciej Biegajewski – LiveWebinar
  • Marianna Kupść – założycielka KERN Institute
  • Sonia Jatczak – SoMe & Influencer Marketing Team Manager MODIVO / Eobuwie
  • Radosław Zarzeczny – Dyrektor działu komunikacji wizualnej w House (LPP)
  • Michał Olesiński – Head of Content w OTCF S.A.
  • Vanessa Wilkołek – Digital Communication Specialist w Niebieski Lis
  • Angelika Dąbek – Head of Content w Niebieski Lis

 

Agenda i tematyka Fashion_pl Conference 2023

"Od inspiracji do kreacji: nowe podejście do projektowania i prowadzenia kampanii z użyciem sztucznej inteligencji" – Monika Szyndler, założycielka marki NAOKO:

  • sztuczną inteligencję jako silne wsparcie w pracy nad nową kolekcją;
  • strategie angażowania społeczności przy wykorzystaniu AI;
  • mierzenie efektów i skuteczności działań.

 
"Moda na kliknięcie. 5 trików, dzięki którym zwiększysz sprzedaż z email marketingu w marce modowej" – Martyna Poniatowska, Performance Specialist, agencja Niebieski Lis:

  • renesans działań email marketing & marketing automation – kluczowe korzyści,
  • triki, które przeniosą email marketing modowego e-commerce na wyższy poziom.

 
"Działania marki modowej w Q4 – jak w pełni wykorzystać potencjał w najgorętszym kwartale roku". W sesji Q&A prowadzonej przez Vanessę Wilkołek (Niebieski Lis) udział wezmą:

  • Mateusz Nowak (Niebieski Lis)
  • Magdalena Kulesza (Balagan Studio)
  • Fabian Romańczyk (Click Leaders)

 
"Jak wykorzystywać webinary do rozwoju marki fashion?" – Maciej Biegajewski, LiveWebinar:

  • webinary w marce fashion – przykłady znanych brandów wykorzystujących format z sukcesem;
  • webinary a skuteczna sprzedaż i budowanie wizerunku marki;
  • zanim zaczniesz – o czym pamiętać.

 
"W poszukiwaniu sensu życia – co neurologia i psychologia konsumencka mówią nam o tym, dlaczego kupujemy?" – Marianna Kupść, założycielka KERN Institute:

  • ile treści generowanych przez mózg czerpie z podświadomości;
  • czy zakupy faktycznie mogą podnieść poczucie wartości;
  • w jaki sposób marki oddziałują na potrzeby zakupowe klientów.

 
"Synergia Influencer Marketingu oraz social mediów w oparciu o generacje odbiorców" – Sonia Jatczak, SoMe & Influencer Marketing Team Manager MODIVO / Eobuwie"

  • zrozumienie i wdrożenie działań łączących kampanie z influencerami oraz bieżącą komunikację w mediach społecznościowych;
  • współpraca z twórcami, a zwiększanie zaangażowania i sprzedaży;
  • rola pokoleń w działaniach z obszaru influencer marketingu – dlaczego jest ważna.

 
"Wideo w digital marketingu mody: aktualne trendy, kluczowe kompetencje" – Radosław Zarzeczny, dyrektor ds. komunikacji wizualnej w House (LPP).

 
"Jak sobie opiszesz, tak sprzedasz – czyli jak tworzyć skuteczny content produktowy w sklepie internetowym?" – Michał Olesiński, Head of Content OTCF S.A.:

  • wyedukowany klient – czy nadal można go przekonać do zakupu za pomocą opisu?;
  • co powinien zawierać skuteczny opis sprzedażowy? – te wskazówki mają znaczenie;
  • opis to nie 100% sukcesu – na jakie elementy e-shopu warto zwrócić uwagę, aby produkt został dodany do koszyka?

 

Dlaczego warto wziąć udział w Fashion_pl Conference 2023?

– "Będąc z nami podczas Fashion_pl Conference ’23 uczestnicy zyskują po wielokroć. Prelegenci i prelegentki to nie tylko specjaliści z ogromną wiedzą, zaprosiliśmy przede wszystkim zespół osób aktywnie działających w swoich branżach, którzy mogą podzielić się tym, co najcenniejsze – własnym doświadczeniem. Każdorazowo na line up konferencji składają się wyjątkowe osobistości. Podobnie jest i tym razem. Z mojego punktu widzenia tak samo istotna pozostaje możliwość networkingu. Przed nami cały dzień w towarzystwie osób działających na styku mody i marketingu – warto to wykorzystać! Poza możliwością zadawania pytań występującym śmiało można nawiązywać kontakty na czacie, takie znajomości mogą procentować – od wymiany doświadczeń po ewentualne wspólne działania. Wydarzenie kierujemy do wszystkich, którzy działają w marketingu branży fashion. Pracujesz po stronie marki czy agencji, rozwijasz modowy brand, jesteś freelancerem, a branża fashion to spora część Twojego portfolio – program konferencji stworzyliśmy z myślą o Tobie" – zaprasza Angelika Dąbek, koordynatorka projektu oraz Head of content w agencji Niebieski Lis.

Fashion_pl Conference 2023

Kiedy odbędzie się Fashion_pl Conference 2023?

Fashion_pl Conference 2023 odbędzie się w czwartek 19 października 2023. Zdobądź wiedzę, która pozwoli Ci wprowadzić swoje działania w digitalu na nowy poziom. Agencja Niebieski Lis wspieram ideę knowledge sharing i pragnie dzielić się wiedzą możliwie jak najszerzej, dlatego dostęp do konferencji jest bezpłatny. Wystarczy wypełnić formularz na stronie. Zarezerwuj sobie czas tego dnia na mnóstwo wiedzy. Więcej informacji oraz bezpłatna rejestracja na stronie: https://niebieski-lis.pl/fashplconf23.

 

Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ.
Pomysłodawcą i organizatorem konferencji jest agencja Digital Marketingowa Niebieski Lis.

Powiązane artykuły

Napisz komentarz