PolecanyBiznes.plBiznesKobiecy BiznesGotowy przepis na kobiecy biznes w branży kosmetycznej
przepis na kobiecy biznes w branży kosmetycznej

Gotowy przepis na kobiecy biznes w branży kosmetycznej

przez Biznesowe materiały prasowe

Otwarcie własnego salonu kosmetycznego to wyzwanie, które wiąże się z ogromnym stresem, wysokimi nakładami finansowymi oraz koniecznością posiadania specjalistycznej wiedzy z zakresu prawa i księgowości. Pierwsze dwa lata prowadzenia biznesu są szczególnie wymagające, ponieważ potrzeba dużych nakładów finansowych, a ich zwrot nie jest pewny. Promocja nowego salonu, zdobycie zaufania klientów i budowanie marki to czasochłonne zadania. Jednak wiele osób związanych z branżą beauty marzy o posiadaniu własnego salonu kosmetycznego, który zapewni im spełnienie i niezależność, swobodę działania i możliwość osiągnięcia nieograniczonych zarobków.

 

Salon kosmetyczny w modelu franczyzowym

Marzenie o posiadaniu własnego salonu kosmetycznego może stać się rzeczywistością dzięki franczyzie SensualSpa. Niezależnie od tego, czy jest się doświadczonym kosmetologiem, czy po prostu osobą poszukującą pomysłu na własny biznes, oferta ta zapewnia sprawdzony model działania. Już na samym początku istnieje możliwość pracy z rozpoznawalną marką, która istnieje na rynku od 14 lat. Franczyza SensualSpa oferuje wiele korzyści, a możliwość zwrotu inwestycji jest osiągalna już po 12 miesiącach współpracy.

 

Sukces na rynku brytyjskim

Sieć SensualSpa jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych salonów kosmetycznych na rynku w Wielkiej Brytanii, której miesięczny obrót wynosi imponujące £10 000 (około 50 000 PLN lub 11 000 €). Dodatkowo salon został uhonorowany prestiżową nagrodą biznesową Prestige Awards. SensualSpa oferuje także własne urządzenia kosmetyczne, pełen zakres szkoleń, kompletną rezerwację na dwa miesiące do przodu, autorskie programy zabiegowe niedostępne u konkurencji oraz własną linię kosmetyków detalicznych i gabinetowych.

– "Otwierając franczyzę SensualSpa, otrzymujesz kompleksowe wsparcie na każdym etapie otwarcia i prowadzenia salonu. Zespół SensualSpa zapewnia pomoc przy otwarciu i promocji lokalu, dostarcza gotowy biznesplan na rozwój salonu oraz udostępnia swoje cenne know-how. Ponadto oferuje wsparcie w zdobywaniu kwalifikacji zgodnych z brytyjskim prawem oraz zaopatrzenie w wysokiej jakości maszyny, sprzęt, produkty kosmetyczne i gadżety. Istotnym elementem jest stała pomoc dedykowanego opiekuna i coacha biznesowego, którzy służą wsparciem i doradztwem na każdym etapie działalności" – mówi Sandra Bujnowska, właścicielka marki SensualSpa.

 

Biznes szyty na miarę

Posiadanie franczyzy SensualSpa daje właścicielowi dużą swobodę w podejmowaniu decyzji. Franczyzobiorca może wybrać najlepszą lokalizację salonu, odpowiedni pakiet licencyjny oraz określić rodzaj zabiegów, które chce oferować. SensualSpa również aktywnie wspiera promocję salonu. W ramach promocji otrzymasz wspólną stronę internetową i materiały reklamowe, będziesz korzystać z intensywnej promocji salonu w Internecie i mediach społecznościowych, a także weźmiesz udział w ogólnokrajowych akcjach PR.

– "Pakiet Gold SensualSpa to kompleksowe rozwiązanie, które dodatkowo zapewnia wiele korzyści. Oprócz wszystkich standardowych beneficjów oferowanych przez naszą franczyzę otrzymasz także gotowe rozwiązania sprzedażowe, pomoc w rozbudowaniu oferty, stały dostęp do materiałów reklamowych, doszkalanie pracowników oraz szkolenia produktowo-zabiegowe" – dodaje Sandra Bujnowska.

Jeśli zdecydujesz się na pakiet Platinum, otrzymasz jeszcze więcej. W ramach tego pakietu dostaniesz dodatkowe urządzenia i wyposażenie salonu kosmetycznego, takie jak laser diodowy do usuwania owłosienia, radio frekwencja mikro igłowa, kombajn do twarzy i ciała, a także pędzle, miski, szpatułki, rollery jadeitowe i wiele innych przydatnych akcesoriów. Ponadto będziesz otrzymywać comiesięczny pakiet jednorazowych produktów. Miesięczna opłata licencyjna wynosi £1,000 dla pakietu Gold i £1,500 dla pakietu Platinum. Przewidywany czas zwrotu inwestycji wynosi 12 miesięcy dla pakietu Gold i 18 miesięcy dla pakietu Platinum.

 

Biznesowe materiały prasowe. Źródło: newseria.pl.

Powiązane artykuły

Napisz komentarz