Spis treści
W dni 14 czerwca 2024 w Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie odbyło się trzecie spotkanie w ramach projektu Orion Woman. Wydarzenie dla kobiet z branży digital marketingu ponownie okazało się sukcesem. Jak przebiegł event? Oto relacja z trzeciej edycji Orion Woman.
Brand Yourself Edition – jak przebiegło spotkanie?
Spotkanie kobiet z branży digital marketingu pod hasłem Brand Yourself Edition rozpoczęło się o godzinie 15:30. Pierwszym kluczowym punktem programu był panel dyskusyjny prowadzony przez inicjatorkę Orion Woman – Magdalenę Żmudę. COO Orion Media Group zaprosiła do rozmowy trzy ekspertki:
- Magdę Dubrawską – współwłaścicielkę agencji SOLD OUT;
- Alinę Gwoździewicz – specjalistkę z zakresu marek osobistych i marketingu;
- Ewelinę Podrez-Siamę – założycielkę agencji Fox Strategy.
Relacja z Orion Woman 2024
Ekspertki skupiły się na temacie przewodnim eventu, czyli budowaniu silnej marki osobistej i jej znaczeniu w branży digital marketingu. Podzieliły się własnymi doświadczeniami i przekazały masę cennych wskazówek słuchaczkom. Po tym nadszedł czas na networking i degustację wina z polskiej winnicy.
Następnie prelekcję wygłosiła Aneta Chrzanowska. Podczas wystąpienia podzieliła się swoją wiedzą zdobywaną przez ponad 10 lat w procesach kreacji wizerunku i komunikacji marek z sektora beauty & fashion. Wykład przekształcił się w żywą dyskusję i zdecydowanie dał do myślenia wszystkim uczestniczkom eventu.
Partnerami ostatniej edycji Orion Woman zostali: Ania Kruk, sundose, Pro’Nature Clinic, Crispy Natural, DiWine, Coffee & Sons, IAB Polska, madelle, kobiecy magazyn e-Wenus.pl, Glam Style, Sprawny Marketing, Wysokie Obcasy, Ohme, Anywhere For Her, iWoman, Wystarczająco Dobre i popularny portal biznesowy PolecanyBiznes.pl. Zaprzyjaźnione konferencje to semKRK i semWAW.
Podczas eventu uczestniczki wzięły udział w konkursie, a jedna z pań otrzymała nagrodę główną, czyli voucher na nagranie własnego odcinka podcastu w warszawskim OMG Prime Studio. Na panie czekały również podarunki od partnerów, pyszna kawa, ciasta i minisesja zdjęciowa. Profesjonalne fotografie to podstawa personal brandingu w mediach społecznościowych.
Prelegentka Aneta Chrzanowska po wydarzeniu napisała na swoim profilu na Instagramie: "Czułam niesamowitą siłę sióstr, która jest dowodem na to, jak pięknie zmienia się nasze społeczeństwo. Kobiety mogą teraz liczyć na wzajemne wsparcie jak nigdy wcześniej. Razem jesteśmy nie do zatrzymania!".
Orion Woman – kilka słów o inicjatywie
Pierwsze spotkanie w ramach Orion Woman odbyło się pod koniec września 2023 roku. Dziś za nami są już trzy wydarzenia, a każde kolejne cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Pomysłodawczynią inicjatywy jest Magdalena Żmuda – COO agencji Orion Media Group. Projekt ma na celu budowę silnej, wspierającej społeczności kobiet z branży digital marketingu. Czytając opinie uczestniczek, zdecydowanie warto do niej dołączyć!
Jako patron medialny tej wyjątkowej inicjatywy dla kobiet w biznesie z niecierpliwością wyczekujemy daty kolejnego spotkania społeczności Orion Woman.