Kobiety w branży SEM

Kobiety w branży SEM

przez Renata Zielezińska

Marketing w wyszukiwarkach (SEM) jest niezwykle konkurencyjną i dynamicznie rozwijającą się dziedziną. Mitem jest, że branża SEM jest zdominowana przez mężczyzn. Kobiety w branży SEM odnoszą dziś sukcesy, tworząc skuteczne kampanie marketingu cyfrowego. Poznaj 7 kobiet w branży SEM.

 

Kobiety w branży SEM

 

Anna Tratnerska

Anna Tratnerska — specjalistka z 20-letnim doświadczeniem w budowaniu oraz realizacji strategii marketingowych nastawionych na efekt. Digital Marketing & Analytics Strategist w AdVIST, współpracowała z wieloma znanymi markami.

 

Aneta Krystosik

Aneta Krystosik z marketingiem internetowym związała się w 2014 roku. Jest współzałożycielką Digitalsharks oraz certyfikowaną trenerką Google Marketing Platform. Prowadzi kampanie SEO. Pasjonatka marketingu internetowego. W wolnych chwilach uwielbia podróżować.

 

Dorota Kika

Dorota Kika — Senior SEM Expert w DevaGroup oraz certyfikowana Specjalistka Google Ads i Google Analytics. Z branżą SEM związana od 2009 roku. W codziennej pracy zajmuje się szeroko pojętym e-commerce oraz marketingiem internetowym. Prywatnie jest pasjonatką literatury fantasy, która w Bieszczadach odnalazła swoją ostoję.

 

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska — head of growth w cux.io i ekspertka Behavior-Led Marketingu, która łączy pracę z danymi oraz analitykę behawioralną z kreatywnością. Pasjonatka Content i Growth Marketingu chętnie stosuje nieszablonowe rozwiązania.

 

Kinga Sroka

Kinga Sroka — specjalistka w reklamach Google Ads, która pomaga zaistnieć firmom w internecie. Prowadzi Light Bubble Agency. Zajmuje się również wdrożeniem i optymalizacją Google Analytics 4, Google Tag Managera, raportów Looker Studio oraz kompleksowym wdrażaniu analityki webowej.

 

Marta Koziarz

Marta Koziarz — Head of SEM w DevaGroup, pasjonatka analityki, Google Ads, i Tag Manager. Finalistka konkursu Google Premier Partners Awards EMEA i wykładowczyni w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu z zakresu analityki internetowej.

 

Paulina Wiktorska

Paulina Wiktorska — certyfikowana specjalistka SEM oraz Google Ads, związana z branżą od 2008 roku. CEO w Clear&Fancy Interactive, autorka książki "AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii".

 

Konferencja semKRK — święto w branży marketingu w wyszukiwarkach i analityki

Konferencja semKRK to wydarzenie biznesowe dla właścicieli firm i start-upów, przedstawicieli branży e-commerce, pracowników działów marketingu, agencji marketingu internetowego oraz specjalistów SEO i SEM. To także niezwykła okazja, by poznać ekspertów z branży marketingu cyfrowego, nawiązać z nim kontakty i wymienić się doświadczeniami. Kolejna edycja konferencji semKRK odbędzie się pod patronatem medialnym portalu biznesowego PolecanyBiznes.pl w dniu 29 maja 2024 w Starej Zajezdni w Krakowie. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykule pt. #22 semKRK — krakowskie spotkanie pasjonatów SEM.

Powiązane artykuły

Napisz komentarz