Spis treści
Marketing w wyszukiwarkach (SEM) jest niezwykle konkurencyjną i dynamicznie rozwijającą się dziedziną. Mitem jest, że branża SEM jest zdominowana przez mężczyzn. Kobiety w branży SEM odnoszą dziś sukcesy, tworząc skuteczne kampanie marketingu cyfrowego. Poznaj 7 kobiet w branży SEM.
Kobiety w branży SEM
Anna Tratnerska
Anna Tratnerska — specjalistka z 20-letnim doświadczeniem w budowaniu oraz realizacji strategii marketingowych nastawionych na efekt. Digital Marketing & Analytics Strategist w AdVIST, współpracowała z wieloma znanymi markami.
Aneta Krystosik
Aneta Krystosik z marketingiem internetowym związała się w 2014 roku. Jest współzałożycielką Digitalsharks oraz certyfikowaną trenerką Google Marketing Platform. Prowadzi kampanie SEO. Pasjonatka marketingu internetowego. W wolnych chwilach uwielbia podróżować.
Dorota Kika
Dorota Kika — Senior SEM Expert w DevaGroup oraz certyfikowana Specjalistka Google Ads i Google Analytics. Z branżą SEM związana od 2009 roku. W codziennej pracy zajmuje się szeroko pojętym e-commerce oraz marketingiem internetowym. Prywatnie jest pasjonatką literatury fantasy, która w Bieszczadach odnalazła swoją ostoję.
Kamila Kotowska
Kamila Kotowska — head of growth w cux.io i ekspertka Behavior-Led Marketingu, która łączy pracę z danymi oraz analitykę behawioralną z kreatywnością. Pasjonatka Content i Growth Marketingu chętnie stosuje nieszablonowe rozwiązania.
Kinga Sroka
Kinga Sroka — specjalistka w reklamach Google Ads, która pomaga zaistnieć firmom w internecie. Prowadzi Light Bubble Agency. Zajmuje się również wdrożeniem i optymalizacją Google Analytics 4, Google Tag Managera, raportów Looker Studio oraz kompleksowym wdrażaniu analityki webowej.
Marta Koziarz
Marta Koziarz — Head of SEM w DevaGroup, pasjonatka analityki, Google Ads, i Tag Manager. Finalistka konkursu Google Premier Partners Awards EMEA i wykładowczyni w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu z zakresu analityki internetowej.
Paulina Wiktorska
Paulina Wiktorska — certyfikowana specjalistka SEM oraz Google Ads, związana z branżą od 2008 roku. CEO w Clear&Fancy Interactive, autorka książki "AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii".
Konferencja semKRK — święto w branży marketingu w wyszukiwarkach i analityki
Konferencja semKRK to wydarzenie biznesowe dla właścicieli firm i start-upów, przedstawicieli branży e-commerce, pracowników działów marketingu, agencji marketingu internetowego oraz specjalistów SEO i SEM. To także niezwykła okazja, by poznać ekspertów z branży marketingu cyfrowego, nawiązać z nim kontakty i wymienić się doświadczeniami. Kolejna edycja konferencji semKRK odbędzie się pod patronatem medialnym portalu biznesowego PolecanyBiznes.pl w dniu 29 maja 2024 w Starej Zajezdni w Krakowie. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykule pt. #22 semKRK — krakowskie spotkanie pasjonatów SEM.