PolecanyBiznes.plBiznesKobiecy BiznesKolagen w branży beauty i propozycja współpracy od NanoCosmetics dla salonów urodowych
NanoCosmetics dla salonów urodowych

Kolagen w branży beauty i propozycja współpracy od NanoCosmetics dla salonów urodowych

przez Renata Zielezińska

Moda na kolagen w branży urodowej nie słabnie. Niesamowite właściwości naturalnego kolagenu rybiego sprawiają, że stał się on absolutnym must-have podczas zabiegów w salonach kosmetycznych, ośrodkach SPA i gabinetach masażu. NanoCollagen sprawdza się także w połączeniu z aparaturą kosmetyczną taką jak: oksybrazja, endermologia, kawitacja, mikrodermabrazja, fale radiowe, infuzja tlenowa, mezoterapia czy sonoforeza. Poznaj zalety współpracy salonów urodowych z marką oferującą naturalny kolagen rybi w żelu NanoCollagen. W rozmowie z Ewą Szymańską – właścicielką NanoCosmetics, zapytałam o to, dlaczego warto dołączyć do sieci salonów partnerskich NanoCollagen.

 

 

Na czym polega fenomen popularności kolagenu w branży kosmetycznej i co sprawia, że on nie słabnie?

Często kolagen nazywany jest zamiennie "białkiem młodości". Znany jest szczególnie z właściwości wygładzania zmarszczek czy niwelowania przedwczesnych oznak starzenia. Przez to świetnie wpisuje się w jeden z wiodących trendów branży beauty, a mianowicie trend anty-ageing.

To bardzo słuszne skojarzenie, jednak aplikacja naturalnego kolagenu na skórę ma także mnóstwo innych, mniej znanych właściwości. Na przykład przyspiesza regenerację i autonaprawę skóry, a także wspiera pielęgnację skóry problematycznej — z AZS, trądzikiem różowatym czy łuszczycą.

 

Dlaczego kosmetyki — nawet marek premium i luksusowych — nie zawsze przynoszą oczekiwane efekty?

Cena nie zawsze oznacza jakość. Zazwyczaj większą część kwoty, jaką płacimy za kosmetyki, stanowią koszty reklam i wynagrodzeń dla celebrytów oraz wydatki związane z marketingiem czy utrzymaniem sklepu. Producenci drogich kosmetyków często chcą skusić konsumenta wyjątkowymi właściwościami produktów. Warto jednak zawsze zwracać uwagę na recepturę INCI. Zarówno kosmetyki kolagenowe, jak i inne preparaty anty-aging najczęściej zaraz po wodzie, na drugim miejscu mają glicerynę. Aby przyniosły oczekiwany efekt na pierwszych miejscach w recepturze (czyli zaraz po wodzie) powinny znajdować się składniki aktywne, w tym naturalny kolagen, który pobudzi produkcję naturalnego kolagenu. W kosmetykach kolagenowych warto zwracać uwagę na rodzaj kolagenu. Przykładowo hydrolizowany kolagen bydlęcy nie przyniesie oczekiwanych rezultatów.

NanoCosmetics dla salonów urodowych

Z jakiego powodu niezbędnym elementem profesjonalnych zabiegów kosmetycznych powinna być aplikacja kolagenu w żelu?

Salony urodowe oferują mnóstwo zabiegów pielęgnacji skóry. Ich efektem ma być nawilżenie, regeneracja i poprawa kondycji. Właśnie dlatego najlepszym rozwiązaniem, które przyniesie multum korzyści, jest wzbogacenie zabiegów w salonach kosmetycznych i kosmetologicznych oraz klinikach medycyny estetycznej, wysokiej jakości kolagenem.

Kolagen to wdzięczna substancja, którą można zastosować w różnoraki sposób. Fakt ten sprawia, że zabiegi wzbogacone kolagenem w żelu maksymalizują efekty pielęgnacyjne oraz poprawiają ich efektywność. Poza tym kosmetolodzy mogą tworzyć autorskie zabiegi pielęgnacyjne przy wykorzystaniu najnowszych technologii. Dobrym pomysłem jest aplikacja kolagenu w żelu za pomocą ultradźwięków, mezoterapii, masażu twarzy i ciała czy kuracji antycellulitowych.

Na przykład NanoCollagen będzie doskonałym uzupełnieniem innych zabiegów. Świetnym pomysłem jest aplikacja NanoCollagen Oat Lipid po złuszczaniu, ponieważ nie tylko przyniesie ukojenie skórze zmęczonej zabiegiem, ale także przyspieszy jej regenerację.

 

NanoCollagen — co to takiego i po co warto po niego sięgnąć?

Aktywny biologicznie NanoCollagen jest pozyskiwany ze skóry oraz części chrzęstnej ryb (tołpygi). Jest kompatybilny z tym znajdującym się w ludzkim organizmie. Wyróżnia się sposobem pozyskania opartym na hydratacji kolagenu. Jest to metoda opatentowana przez polskich naukowców. Większość żeli w kolagenie dostępnych w sprzedaży zawiera kolagen hydrolizowany, najczęściej bydlęcy. W opozycji do nich NanoCollagen ma niskocząsteczkową budowę i zachowuje swoją aktywność biologiczną. Dzięki temu wnika w głębsze warstwy skóry i regeneruje komórki.

To w 100% naturalny i bezpieczny produkt. NanoCollagen pozbawiony jest alergenów i niepotrzebnych wypełniaczy. Powstaje w polskim laboratorium, przychodzi mnóstwo testów aplikacyjno-użytkowych, które potwierdzają jego pozytywny wpływ na rozstępy, cellulit oraz poprawę kondycji skóry. Wspiera także zabiegi pielęgnacyjne skóry problematycznej z AZS lub rozstępami.

 

Czym się wyróżnia NanoCollagen? Jaka jest skuteczność działania zabiegów z jego wykorzystaniem?

Wyjątkową moc kolagenu warto stosować podczas zabiegów kosmetologicznych, ponieważ tego typu pielęgnacja łączona przynosi wyśmienite rezultaty. Kosmetolog nałoży kolagen w żelu na oczyszczoną wcześniej skórę. Dzięki temu wnika on poprzez otwarte pory skóry i przestrzenie międzykomórkowe. W trakcie profesjonalnego zabiegu w gabinecie kosmetycznym można wprowadzić zdecydowanie większą dawkę kolagenu do głębszych warstw skóry niż w domowym zaciszu. Pozwala na to na przykład aparatura kosmetyczna. Natomiast podczas domowych rytuałów pielęgnacyjnych warto stosować kolagen jako uzupełnienie pielęgnacji gabinetowej, by utrzymać efekt odmłodzenia skóry.

NanoCosmetics dla salonów urodowych

Jakie urządzenia kosmetyczne stosowane w salonach urodowych najlepiej połączyć z NanoCollagenem, by zabiegi kolagenowe przyniosły oczekiwane efekty?

Na pewno są to urządzenia, które ułatwiają dostarczenie składników odżywczych w głębsze partie skóry. Jednym z nich jest modny DermaPen — stosowany do mezoterapii igłowej. Wykonuje 1300 nakłuć skóry na sekundę, dzięki czemu przyspiesza przenikanie substancji aktywnych w głąb skóry.

Polecam też połączenie NanoCollagenu z aparaturą kosmetyczną do sonoforezy. Podczas tego zabiegu wykorzystywane są ultradźwięki. Współpracujące z nami salony partnerskie mają również mnóstwo pozytywnych doświadczeń w łączeniu kolagenu od NanoCosmetics z urządzeniem Dermation, które wykorzystuje zjawisko elektroporacji.

 

Co sprawia, że NanoCosmetics jest idealnym partnerem do współpracy z salonami kosmetycznymi?

Zależy nam na nawiązaniu partnerskich relacji z kontrahentami. Znam właściwości naszego kolagenu w żelu, dlatego nie mam wątpliwości, że współpraca z NanoCosmetics przyniesie salonom kosmetycznym i kosmetologicznym mnóstwo korzyści. W związku z tym opracowaliśmy proste zasady i elastyczne warunki współpracy. Nie wymagamy zakupu pakietu produktów, nie narzucamy planów sprzedaży, nie uzależniamy ceny produktów od ilości zakupu.

Poza tym z każdym Partnerem Handlowym, czyli gabinetem kosmetycznym, który podejmuje z nami współpracę, opracowujemy indywidualny plan wsparcia marketingowego. Jednym z kanałów takiego wsparcia jest dostarczanie materiałów takich jak ulotki i gadżety, a także testery, wystawki i lodówki do przechowywania kolagenu. W ofercie wsparcia mamy możliwość stworzenia kampanii reklamowej w mediach społecznościowych, organizację eventu dla klientek salonu. Natomiast w ramach rozpoczęcia współpracy organizujemy darmowe szkolenia produktowe dla salonów kosmetycznych.

 

W jaki sposób salony kosmetyczne mogą nawiązać współpracę z NanoCosmetics?

Najlepiej wejść na naszą stronę internetową www.nanocosmetics.pl i wypełnić formularz lub odezwać się do nas poprzez media społecznościowe. Następnie umówimy się na krótkie spotkanie online lub offline, na którym porozmawiamy o szczegółach współpracy. Kolejnym etapem będzie podpisanie umowy oraz dostarczenie produktów do salonu.

Ewa Szymańska — CEO w NanoCosmetics

Poznaj moją rozmówczynię — Ewę Szymańską — CEO w NanoCosmetics

Ewa Szymańska — właścicielka firmy NanoCosmetics, aktywnie buduje markę NanoCollagen — naturalnego kolagenu rybiego w żelu do aplikacji na skórę.

W swojej pracy odnalazła pasję oraz przestrzeń do rozwoju w zupełnie nowych dla siebie obszarach. Wierzy w to, że kobiece piękno nie zna wieku, a kluczem do niego jest zadbana i zdrowa skóra. W myśl tej idei stworzyła produkt, który pozwala na optymalną pielęgnację, a także wspiera łagodzenie objawów wielu chorób skóry oraz gojenie się blizn.

Działalność swojej firmy koncentruje na edukacji klientów, pokazując, w jaki sposób jeden naturalny kosmetyk może zadbać o wszystkie najważniejsze aspekty skóry. Natomiast przy współpracy z Partnerami B2B skupia się na dostarczeniu maksymalnej wartości dla ich biznesu. Wyznaje zasadę, że pomagając komuś urosnąć, sami wzrastamy.

 

www: https://nanocosmetics.pl/

Facebook: https://www.facebook.com/nanocosmeticspl/

Instagram: https://www.instagram.com/nanocosmetics_pl/

Powiązane artykuły

Napisz komentarz