Spis treści
Kobiety coraz częściej szukają możliwości pracy zdalnej oraz zarabiania online. Składa się na to wiele przyczyn, ale chyba najpopularniejszą wśród nich jest chęć łączenia rozwoju zawodowego z macierzyństwem i zarabianiem pieniędzy. Jak odnieść sukces w biznesie online? Wybierz się na Konferencję Girlbosskie, która tym razem odbędzie się pod patronatem medialnym popularnego portalu biznesowego PolecanyBiznes.pl.
Co to jest Konferencja Girlbosskie?
Konferencja Girlbosskie to wydarzenie dla przedsiębiorczych kobiet, które dostarcza niezwykłą dawkę inspiracji, wiedzy i wsparcia. To spotkanie ambitnych kobiet, które mierzą się z różnymi problemami, odnoszą sukcesy, przełamują bariery oraz wzajemnie motywują się do budowania stabilnego biznesu. To szansa na poznanie narzędzi niezbędnych do rozwoju i promocji działalności internetowej. Organizatorką Konferencji Girlboskie jest Ola Gościniak z Jestem Interaktywna.
Dlaczego wziąć udział Konferencji Girlbosskie 2024?
Konferencja Girlbosskie, czyli Boost Online Super Summit, to wydarzenie internetowe poświęcone promocji produktów i usług online, podczas którego masz okazję:
- Poznać wskazówki i historie przedsiębiorczych kobiet i mężczyzn o tym, jak promują swoje biznesy online.
- Zyskać wartościową wiedzę w pigułce od praktyków w branży produktów online.
- Poznać inne osoby, które mają podobne cele do Twoich.
- Otrzymać bonusy od partnerów konferencji.
- Wziąć udział w konkursie z nagrodami.
W trakcie trzech dni konferencji przeanalizujesz wszystkie etapy lejka sprzedażowego produktów online. W efekcie otrzymasz mnóstwo cennych porad i wskazówek, niezbędnych, jeśli dopiero rozważasz biznesu online lub już prowadzisz internetową działalność, jednak pragniesz zwiększyć efekty.
Tematy prelekcji podczas Konferencji Girlbosskie 2024
- "Od zera do ponad 2 milionów złotych z biznesu online" – Ola Gościniak.
- "Jak PR może wspierać wizerunek produktów cyfrowych" – Ewelina Salwuk-Marko.
- "Mindset Mirosława Skwarka – wczoraj nauczyciela, dziś milionera" – wywiad z Mirosławem Skwarkiem.
- "Ty jako filar firmy – jak dbać o swój power?" – Ula Nec.
- "Dlaczego pozytywne doświadczenia klientów to szansa na sukces – prawdziwe przykłady" – Natalia Nietupska.
- "Workation jako sposób na dotarcie do nowych klientek oraz budowanie rozpoznawalnej marki online"- wywiad z Agnieszką Werechą-Osińską.
- "Strategiczne rozwijanie biznesu zaczyna się od mindsetu!" – Edyta Kwiatkowska-Pelizg.
- "Jak skutecznie sprzedawać przez telefon?" – Asia Krukowska.
- "Biznes mama – Rodzicielstwo Przedsiębiorcze: Jak tworzyć biznes i wychowywać dzieci jednocześnie" – panel dyskusyjny z udziałem Joanny Rułkowskiej, Justyny Borzuckiej, Kamili Skrobek, Mai Strzałkowskieej oraz Izy Kłodzińskiej.
- "Dlaczego nie każda strona WWW sprzedaje?" – Gabriela Kurowska.
- "Jak sprawić, by Twoi klienci czuli się bezpiecznie? Ubezpieczenia, o których powinien pomyśleć przedsiębiorca" – Teresa Wojaczek.
- "Historia o przełomach, największych błędach lub lekcjach, jakie Cię spotkały" – wywiad z dr Pauliną Ihnatowicz.
- "Kiedy kończy się kopia, zaczyna się marka. Czyli jak Wyróżnić się marką osobistą?" – Ola Mrowiec.
- "Jak budować zaufanie klientów przez treści sprzedażowe" – Iwona Wieczorek-Bartkowiak.
- "Branding 360 stopni. Kreujemy pozytywny wizerunek w świecie cyfrowym" – panel dyskusyjny z udziałem Anny Teodorczyk-Twardowskiej, Joanny Brom-Nowickiej, Sylwii Stein, Agnieszki Knapik oraz Weroniki Wolskiej.
- "Jak zrobić dochodowy webinar sprzedażowy w dowolnej branży" – Magdalena Pawłowska.
- "Krzywe kreski i ich magiczna moc" – Basia Grzegorzewska.
- "Jak budować markę osobistą za pomocą Reels" – Sonia Staroszyńska.
- "Od pomysłu do projektu – skuteczne zarządzanie w małych firmach" – Paulina Augustowska.
- "Między kreacją a rzeczywistością: o budowaniu persony w internecie" – Julia Oleś.
- "Jesteś ekspertką! Uwierz w to! – syndrom oszusta, krytyk wewnętrzny, klątwa wiedzy i co jeszcze w nas siedzi?" – panel dyskusyjny z udziałem Oli Gościniak, Natalii Bednarczyk, Aleksandry Gładysz, Dominiki Paprockiej, Olgi Michałkiewicz oraz Beaty Leszczyńskiej.
- "Wynieś niszowy biznes na inny poziom z produktami online" – Daria Mazurowska.
- "15 konkretnych porad, dzięki którym klienci pokochają zakupy w Twoim sklepie online" – Ewa Bartnik.
- "Brzmię jak ja i dobrze mi z tym: budowanie społeczności poprzez pozytywne podejście do swojego głosu" – Kasia Kłosowska.
- "Biznes w zgodzie z cyklem" – wywiad z Elizą Wydrych.
- "Marka osobista odporna psychicznie" – Justyna Krajewska.
- "Jak zacząć i wytrwać w social mediach. Czyli o budowaniu silnej i autentycznej marki osobistej" – Michał Wichowski.
- "Tiktok – jak wbić darmowe zasięgi w 2024" – Marcin Majzner.
- "Nie bądź dama, nie musisz robić biznesu sama" – panel dyskusyjny z udziałem Katarzyny Masztaller, Agnieszki Pojda, Magdy Steblewskiej, Eli Nieradko i Eli Wolińskiej.
- "SEO marki osobistej. Personal branding w Google" – Ewelina Podrez-Siama.
- "Mam tę moc – czyli jak odnaleźć źródło sukcesów, które jest w Tobie" – Paulina Patrzałek-Linowska i Jola Bilanycz.
- "Co zrobić, kiedy utkniesz, czyli subiektywny przegląd pomysłów i inspiracji wzmagających kreatywność" – Maciek Budzich.
- "Jak Przekuć pasję w inspirującą społeczność" – Klaudia Rozwadowska-Preneta.
- "Budowanie marki osobistej poprzez autorytet śmieszka" – Paulina Żywica.
- "Jak projektować strategie content marketingu na Instagramie?" – Oskar Lipiński.
- "Wychowujesz sobie konkurencję? Nie bój się tego!" – Ewa Popielarz.
- "Wydaj książkę i zbuduj wizerunek eksperta" – panel dyskusyjny z udziałem Magdy G. Mutlu, Dominiki Surma, Kasi Bieńkowskiej, Ewy Wojtan, Katarzyny Mróz-Jaskuła oraz Olgi Wilczyńskiej.
- "Budowanie społeczności i zaangażowanie jej na Facebooku" – Joanna Kadej.
- "Jak wykorzystać biznes online do czynienia dobra" – wywiad z Anną Makowską.
- "Żart, jako narzędzie w walce o uwagę" – Ievgen Vector.
- "Sprzedaż w wideo – 5 skutecznych lifehacków" – wywiad z Agatą Koman.
- "Wykorzystaj swoje talenty Gallupa jako wyróżnik Twojej marki" – Karolina Jarosz.
- "Mam Twój mail i co dalej? – jak utrzymać relacje i zaangażowanie (nie tylko dla introwertyczek)" – Anna Rudnicka.
- "Jak tworzyć na TikToku, aby inni chcieli słuchać?" – Daria Kamińska.
- "Finansowa Empowermentka: Jak opanować sztukę zarządzania pieniędzmi?" – panel dyskusyjny z udziałem Agnieszki Gaczkowskiej, Ani Witowskiej, Agnieszki Ciesielskiej-Quesada, Marty Mazurek i Olg Gościniak.
- "Jak radzić sobie z hejtem w sieci?" – Ilona Adamska.
- "Dlaczego zarabianie i mówienie o pieniądzach w biznesie to żaden wstyd?" – Justyna Broniecka.
- "Jak dzięki byciu autentycznym zaczęłam sprzedawać sama produkty w sklepie online bez pomocy influencerów" – Magdalena Kucia-Ochal.
- "Jak nawyki mogą pomóc w budowaniu sukcesu zawodowego" – wywiad z Olgą Kozierowską.
- "Growth Hacking – jak wyskalować markę do miliona i mieć pół roku wolnego" – Marta Krasnodębska.
- "Jak wykorzystać możliwości LinkedIn w 2024 roku" – Katarzyna Kędzia.
- "Jak tworzyć jak sprzedawać swoje produkty" – wywiad z Anią Skura.
- "Jak zwiększyć sprzedaż na Instastories? Konkretne przykłady" – Joanna Fabisiak.
- "Pareto w legalnej sprzedaży – zaoszczędź czas i pieniądze, zyskaj 80% spokoju i sprzedawaj!" – Ilona Przetacznik.
- "Zarabianie na Instagramie" – panel dyskusyjny z udziałem Anety Jaworskiej, Szymona Mierzwy, Bartka Piekarskiego, Magdy Owsiany, Katarzyny Bieleckiej, Dariusza Mrozka oraz Joanny Skotniczy.
- "Konwersja strony sprzedażowej – policz i popraw!" – Agnieszka Skupieńska.
- "Fakty i mity biznesu online" – Marcin Osman.
- "Co ma wpływ na to, czy przedsiębiorca zarabia, czy nie?" – wywiad z Martą Manterys.
- "Od groźby pozwu do pięciu gwiazdek, czyli jak za pomocą jednego potężnego narzędzia ekonomii behawioralnej zmieniłam totalną katastrofę sprzedażową w zadowolonego klienta" – Joanna Barska.
- "Jak przejść z tanich kursów online na programy premium w branży, która nie jest przyzwyczajona do płacenia wysokich stawek?" – Agnieszka Pieniążek.
- "Sprzedaż w 2024" – panel dyskusyjny z udziałem Moniki Klekotko, Dagmary Mańka, Dominiki Trawka, Aleksandry Połetek-Pszonak i Kingi Nowak.
- "Strategie Implementacji AI w marketingu" – Dominika Bucholc.
- "Od 0 do 10k obserwujących – jak budować społeczność, która kupuje?" -Weronika Modzelewska.
- "Zarabianie na produktach cyfrowych" – wywiad z Dominiką Żak.
- "Jak zrobić dochodowy webinar sprzedażowy w dowolnej branży" – Magdalena Pawłowska.
Kiedy odbędzie się Konferencja Girlbosskie i jak wziąć w niej udział?
Konferencja Girlbosskie odbędzie się w dniach 11-13 czerwca 2024 online. Patronat medialny nad wydarzeniem podjął popularny portal biznesowy PolecanyBiznes.pl. Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie organizatora: https://girlbosskie.pl/konferencja/.