Spis treści
Kongres for Social Media 2024 to spotkanie pasjonatów social mediów, którzy odpowiadają za sukcesy i porażki związane z prowadzeniem kont firmowych w social mediach. Praca w branży social mediów wymaga nieustannego poszerzania kompetencji oraz reagowania na ciągłe zmiany w świecie biznesu online. Dlaczego warto pojawić się na tym wydarzeniu dla pasjonatów i social media managerów?
Kongres for Social Media 2024 – wydarzenie dla ekspertów od social mediów
Kongres For Social Media to wydarzenie, które powstało w odpowiedzi na potrzebę nieustannego śledzenia nowości, poszerzania kompetencji oraz reagowania na zmieniający się świat internetu. To najciekawszy i wypełniony mnóstwem merytorycznej wiedzy event dotyczący social mediów w Polsce. Poznaj najlepszy program dla social media managera. Wydarzenie dla specjalistów ds. social mediów łączy w sobie cudowną atmosferę. Jest doskonałą okazją, by odejść od biurka, poznać nowych ludzi, nawiązać kontakty w branży social mediów, zdobyć mnóstwo merytorycznej wiedzy oraz wymienić się doświadczeniami z praktykami.
Dlaczego warto wziąć udział w Kongresie ForSoMe?
Kongres for Social Media to wyjątkowe wydarzenie biznesowe, dla wszystkich, dla których rozwój biznesu w social mediach jest ważnym tematem. Otrzymasz na nim zbiór taktyk, rozwiązań i narzędzi, które pomogą osiągnąć zamierzone cele związane z prowadzeniem profilu marki w social mediach. Spotkasz się z ekspertami z branży social mediów i praktykami, którzy znają branżę. Będziesz mieć okazję wymienić się z nimi wiedzą i doświadczeniem. Fantastyczna atmosfera wydarzenia sprawi, że nabierzesz wiatru w żagle oraz przygotujesz nową strategię działania w social mediach. Kongres For Social Media to także doskonała okazja do networkingu i nawiązania kontaktów w branży. To najciekawsze i wypełnione mnóstwem wiedzy merytorycznej wydarzenie dotyczące social mediów w Polsce
Tematyka kongresu dla ekspertów social mediów 2024
W programie Kongresu For Social Media 2024 zaplanowano następujące prelekcje:
- "Trendujące rozwiązania i niestandardowe pomysły – 8 kreatywnych pomysłów w erze przebodźcowania. Co zrobić, by przestali scrollować dalej" – Bartosz Walat, Creative Lead.
- "Czy GenZ zrewolucjonizuje LinkedIn? Praktyczne wskazówki, jak Twoja firma może przyciągnąć, zaangażować i skorzystać z siły młodych użytkowników" – Adrian Gamoń.
- "AI rozkręca konkursy. Wskazówki i pomysły jak wykorzystać narzędzia AI" – Agnieszka Stelmaszczyk
- "Automatyzacja pracy w Meta Ads. Jak BEZ AI zwiększyć efektywność i skrócić dzień pracy" – Albert Radomski.
- "Moje tips&tricks przygotowane dla Was o efektywnej komunikacji i obecności w mediach społecznościowych" – Tomasz Kammel.
- "Social Video – wszystko, co musisz wiedzieć, od kliknięcia do konwersji" – Piotr Król.
- "Oswajamy rozszerzoną rzeczywistość, czyli AR, VR, XR, MR w służbie komunikacji marek w social mediach" – Jan Ożarowski, Strateg kreatywny.
- "Zmiany i trendy w social media marketingu: co warto rozważyć w swojej strategii?" – Agnieszka Banaś, Head of Social Media.
- "Jak przetrwać w mediach społecznościowych? Popularne strategie dla mikro i makro budżetów marketingowych" – Paweł Jóźwik, Associate Media & Innovation Director.
- "Kiedy polscy reklamodawcy przepłacają za reklamę w social media i jak nie popełniać tych błędów?" – Jan Zając, Przedsiębiorca, badacz i psycholog.
- "Czy kiełbasa potrzebuje big idei? Praktyczne know-how o marce w SoMe" – Emilia Czerwiec, Creative Leader & Business Unit Manager.
- "Jak robić zasięgi i rozwijać konto firmowe na TikToku w 2024 roku" – Agata Papis-Maniecka, Facetka od reklamy, Tik Tok ekspert.
- "Synergia kanałów performance" – Mikhail Fediukovich, Senior Performance Specialist.
- "Branded podcast – dlaczego prawdopodobnie robisz to źle? 10 rzeczy, które rozwiną podcast Twojej marki" – Kris Nowak, Podcast ekspert.
- "Efektywne rolki w strategiach dla różnych branż" – Sylwia Dąbrowska, Video Teacherka.
- "Jak robić influencer marketing w 2024 roku? Praktyczna i aktualna wiedza dla marketerów" – Karolina Łach, Group Influencer Managerka.
Kiedy odbędzie się Kongres For Social Media i jak wziąć w nim udział?
Kongres For Social Media odbędzie się w dniach 20-21 maja 2024 roku w Gdańsku lub online pod patronatem medialnym portalu biznesowego PolecanyBiznes.pl. Więcej informacji na temat Kongresu For SoMe znajdziesz na stronie: https://www.forsm.pl/.