Strona główna Porady Biznesowe Osobowości branży digital marketingu w Polsce
Osobowości branży digital marketingu w Polsce

Osobowości branży digital marketingu w Polsce

przez Renata Zielezińska

Eksperci digital marketingu chętnie dzielący się swoją unikalną wiedzą i doświadczeniem w dzisiejszych czasach są atutem w każdej firmie niezależnie od branży. Marketing cyfrowy jest jedną z technik marketingu generujących przychody w każdym biznesie. Łączy w sobie zagadnienia SEO, SEM, pozycjonowania, copywritingu, Google Ads czy social mediów. Poznaj osobowości branży digital marketingu w Polsce.

 

Osobowości branży digital marketingu w Polsce

 

Grzegorz Strzelec

Grzegorz Strzelec – Digital Marketing Manager i ekspert SEO, który od 30 lat pasjonuje się światem mediów, IT i marketingu. Od 20-lat zdobywa doświadczenia biznesowe nie tylko w kraju, ale także w Europie Zachodniej. Właściciel firmy SEO Planner oferującej szkolenia i doradztwo w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Twórca kilkunastu praktycznych i skalowalnych modeli zarządzania i budowania SEO dla MŚP oraz dużych firm. Autor najpopularniejszego kursu o SEO – papaSEO.

 

Przemysław Modrzewski

Przemysław Modrzewski – z marketingiem cyfrowym związany od 2005 oku. Został jednym z pierwszych oficjalnych trenerów Google Analytics i Google Ads w Polsce. Jest autorem 3 książek z tematyki marketingu w Google: "Google Adwords w praktyce", "Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw" i "Mała firma w sieci — narzędzia Google dla początkujących". Prowadzi blog MarketingLAB. Zawodowo spełnia się, pracując w Google na stanowisku Data & Analytics Principal Lead.

 

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek – freelancer, ekspert SEO i pasjonat pozycjonowania z ponad 20-letnim doświadczeniem w IT. Od 2010 roku dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniami z SEO i SEM na blogu Zgred. Właściciel butikowej agencji SEO Semgence.

 

Łukasz Zelezny

Łukasz Zelezny – specjalista ds. SEO i social mediów, właściciel agencji konsultingowej SEO.London. Juror w konkursie UK Search Awards. Człowiek, którego pasją są nowinki w technologii marketingu cyfrowego. W 2015 roku uznany za jednego z 10 najbardziej wpływowych influencerów w Wielkiej Brytanii.

 

Martyna Zastrożna

Martyna Zastrożna – ekspertka Google Analitics, która zmienia liczby w insighty, pasjonatka marketingu internetowego oraz użytecznych stron internetowych. Zawodowo zajmuje się analityką w Allegro – największym polskim serwisie e-commerce. Autorka książek pt. "Google Analytics dla marketingowców" i "Google Analytics w biznesie. Przewodnik dla zaawansowanych".

 

Marcin Żmuda

Marcin Żmuda – ceniony specjalista marketingu internetowego z ponad 15-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w marketingu treści, SEO, link buildingu oraz marketingu prawniczym. Pracuje na stanowisku Head of SEO w OrionMedia. Jest właścicielem agencji Embasy oferującej usługi marketingu prawniczego i nie tylko.

 

Szymon Słowik

Szymon Słowik – specjalista SEO, przedsiębiorca i praktyk, który od kilkunastu lat specjalizuje się w marketingu cyfrowym, a szczególnie w kampaniach inbound marketingowych, wykorzystujących marketing treści, blogi, SEO oraz media społecznościowe. Właściciel renomowanej butikowej agencji SEO takaoto.pro i współtwórca firmy Tarantula SEO.

 

Dominik Fajferek

Dominik Fajferek – pasjonat i ekspert SEO, Web Deweloper, Growth Hacker Team Leader w WhitePress®, a od 2023 roku lider zespołu SEO w SEMHOUSE. Chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem z zakresu marketingu internetowego oraz SEO na branżowych wydarzeniach czy webinarach.

 

Paweł Cengiel

Paweł Cengiel – specjalista SEO, łączący pasję do pozycjonowania sklepów i stron internetowych z pracą od 2015 roku. Każdego dnia dba większą widoczność stron w wyszukiwarce Google. Autor książek pt. "Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie" oraz "SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy". Autor kursu SEO, prowadzący podcast o SEO i właściciel agencji SEO.

 

Roman Rozenberger

Roman Rozenberger – specjalista SEO, Google Ads (reklamy PPC) oraz marketingu w wyszukiwarkach internetowych (SEM). Jak sam często powtarza "decyzje podejmuje w oparciu o dane", dzięki czemu maksymalizuje efekty kampanii i zwiększa sprzedaż w firmach, dla których pracuje. Właściciel firmy IBB Media.

 

Paweł Sokołowski

Paweł Sokołowskiekspert z branży digital marketingu z ogromnym doświadczeniem. Wdraża metodologię data-driven w start-upach i korporacjach. Praktyk z 20-letnim stażem. Współzałożyciel Contadu & Clusteric.

 

Damian Węglarski

Damian Węglarski – pasjonat i praktyk marketingu internetowego z 10-letnim doświadczeniem. Współtworzy rynek marketingowo-reklamowy w Polsce. Właściciel Premium Digital. Lubi zgłębiać nowinki technologiczne.

 

Tomasz Trzósło

Tomasz Trzósło – ekspert w obszarze online marketingu, e-marketer, dla którego SEM, UX oraz analizy danych Google Analitycs nie mają tajemnic. Certyfikowany trener Google Ads, który swoje doświadczenie w branży e-commerce buduje od 2008 roku. Pracował w wielu agencjach interaktywnych oraz prowadził własną – ROIExperts.pl. Aktualnie zajmuje stanowisko Head of Marketing Analytics w Bluerank.

 

Krzysztof Modrzewski

Krzysztof Modrzewski – z branżą digital marketingu związany od 2005 roku. Jeden z pierwszych oficjalnych szkoleniowców Google AdWords w Polsce i jeden z dwóch oficjalnych szkoleniowców Google Analytics. Piastuje stanowisko Head of Education w Witbee.

 

Robert Niechciał

Robert Niechciał – ekspert SEO z 18-letnim doświadczeniem. W 2013 roku został wicemistrzem polski SEO. Właściciel firmy Seolead.

 

Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec – CEO w DevaGroup, agencji interaktywnej z tytułem Partner Google Premier oraz Google Rising Star. Doświadczenie w branży SEM zdobywa od 2005 roku. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google oraz szkolił w Akademii Google Partners. Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in.: Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, SEM Camp, Targi eHandlu, Internet BETA), zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce – w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu poświęconym SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i analityki oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek jak: Allegro.pl, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia konkursów European Search Awards i Global Search Awards.

 

Łukasz Rogala

Łukasz Rogala – wizjoner i strateg SEO/SXO, ekspert SERP z branżą związany już ponad 10 lat. Pasjonat technicznego SEO, które jest skalowalne oraz entuzjasta treści przyjaznych wyszukiwarkom. Znany jest ze stosowania nietypowych działań związanych z pozyskiwaniem linków.

 

Eksperci w branży marketingu cyfrowego w Polsce

Doskonale zdaję sobie sprawę, że w tym artykule zebrałam jedynie niewielką cząstkę specjalistów z branży marketingu cyfrowego w Polsce. Na całe szczęście mamy ich znacznie więcej i nie sposób zestawić wszystkich specjalistów od content marketingu, pozycjonowania, SEO, Google Ads czy social mediów. E-marketing to różnorodne strategie i techniki promocyjne wykorzystywane online w celu budowania wizerunku marki, zwiększania sprzedaży i dotarcia do klienta.

 

Konferencja semWAW – święto w branży marketingu w wyszukiwarkach i analityki

Konferencja semWAW to wydarzenie biznesowe dla właścicieli firm i start-upów, przedstawicieli branży e-commerce, pracowników działów marketingu, agencji marketingu internetowego oraz specjalistów SEO i SEM. To także niezwykła okazja, by poznać ekspertów z branży marketingu cyfrowego, nawiązać z nim kontakty i wymienić się doświadczeniami. II edycja konferencji semWAW odbędzie się 22 marca 2024 w Campus Google. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykule pt. Pod naszym patronatem: II edycja semWAW.

Powiązane artykuły

Napisz komentarz