PolecanyBiznes.plPatronat medialny

Patronat medialny

przez Renata Zielezińska
Patronat medialny nad wydarzeniami i książkami biznesowymi

Patronat medialny nad wydarzeniami i książkami biznesowymi

 

Portal biznesowy dla przedsiębiorczych PolecanyBiznes.pl ceni wydarzenia biznesowe odbywające się zarówno stacjonarnie, jak i online, takie jak spotkania, konferencje, targi, seminaria, a także książki i kursy biznesowe. Chętnie podejmuje współpracę na zasadach patronatu medialnego. Z oferty mogą skorzystać organizatorzy eventów biznesowych, stowarzyszenia i instytucje organizujące wydarzenia dla przedsiębiorców oraz wydawcy książek biznesowych.

 

Patronat medialny: co oferuje portal biznesowy PolecanyBiznes.pl?

  • Zapowiedź wydarzenia lub premiery książki na portalu.
  • Publikację artykułu o tym, dlaczego warto pojawić się na tym wydarzeniu (lub przeczytać książkę).
  • Zamieszczenie informacji w social mediach.
  • Możliwość publikacji wywiadu z organizatorami wydarzenia (z autorem książki).
  • Możliwość publikacji nadesłanych materiałów prasowych.
  • Możliwość zamieszczenia relacji z wydarzenia wraz ze zdjęciami.

 

Patronat medialny: czego oczekuje portal dla przedsiębiorczych PolecanyBiznes.pl?

  • Umieszczenia logo z dopiskiem "patronat medialny" na programie, ulotkach, plakatach oraz innych materiałach reklamowych promujących wydarzenie.
  • Umieszczenia logo z linkiem do strony PolecanyBiznes.pl na stronie www wydarzenia.
  • Dostarczenia kompletu materiałów promocyjnych wydarzenia przed jego rozpoczęciem.
  • Przedstawienia portalu ludzi biznesu PolecanyBiznes.pl w mediach społecznościowych.
  • Opcjonalnie wejściówki dla portalu biznesowego PolecanyBiznes.pl.
  • W przypadku książki — przesłania egzemplarza redaktorskiego.

 

Patronat medialny: warunki współpracy

  • Szczegóły współpracy zawsze ustalamy indywidualnie.
  • Zastrzegamy sobie prawo do redagowania i skracania przesłanych materiałów.
  • Portal biznesowy PolecanyBiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za błędne lub nieaktualne treści o wydarzeniach.
  • Jeśli organizator nie spełni ustalonych warunków patronat medialny uznajemy za nieważny.
  • Patronat medialny opiera się na zasadzie dobrowolności i nie pociąga za sobą żadnych zobowiązań prawnych.

 

Brzmi dobrze? Zapraszamy do kontaktu i współpracy na zasadach patronatu medialnego.