Spis treści
Po sukcesie pierwszego spotkania dla kobiet z branży digital marketingu, o którym pisaliśmy w artykule pt.: Orion Woman – wydarzenie dla kobiet z branży digital marketingu, nadszedł czas na jego kolejną odsłonę. II edycja Orion Woman niesie za zapowiedź kobiecej rewolucji w świecie cyfrowego biznesu. Oto II spotkanie Orion Woman – dlaczego warto wziąć w nim udział?
– "Inspiracją dla tej edycji Orion Woman jest odwaga – wartość, która nieustannie napędza nasze działania i aspiracje. Pragniemy stworzyć przestrzeń, w której uczestniczki będą mogły odważnie mówić o swoich aspiracjach, wyzwaniach i odniesionych sukcesach" – podkreśla Magdalena Żmuda, pomysłodawczyni projektu oraz COO Orion Media Group.
Dlaczego warto wziąć udział w spotkaniu kobiet z branży marketingu cyfrowego?
Kolejna edycja Orion Woman obfitować będzie w warsztaty i dyskusje, których celem jest wyposażenie uczestniczek w narzędzia do budowania pewności siebie i asertywności w relacjach biznesowych.
Warsztaty dla kobiet z branży marketingu internetowego
Organizatorki przygotowały warsztaty, które przeprowadzą doświadczone ekspertki z różnych dziedzin, a wśród nich:
- Agnieszka Bednarz-Tyran – aktorka, tancerka, choreografka i wykładowczyni akademicka. Jej bogate doświadczenie w dziedzinie sztuk performatywnych wniesie wartościową perspektywę do warsztatów.
- Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka – certyfikowana coachka, trenerka biznesu i konsultantka. Zaoferuje uczestniczkom profesjonalne wsparcie w rozwoju osobistym i zawodowym.
- Anna Gamrot – aktorka, instruktorka teatralna, certyfikowana prowadząca metodą Applied Drama. Jej umiejętności pomogą uczestniczkom w głębszym poznaniu siebie i swoich potrzeb.
Część warsztatowa zaplanowana jest w formie interaktywnej zabawy, która będzie przeplatana momentami refleksji nad osobistymi doświadczeniami. Takie połączenie praktycznych ćwiczeń z czasem na przemyślenia ma na celu pobudzenie wyobraźni oraz otwartość na nowe doświadczenia. Prowadzące zobowiązały się do zastosowania metod, które pomogą złagodzić napięcia emocjonalne i zwiększyć wrażliwość zmysłową uczestniczek, co jest istotne dla pełnego zaangażowania w proces warsztatowy i osiągania głębokiej zmiany.
Liderki biznesu zainspirują kobiety ze świata marketingu cyfrowego
Uczestniczki drugiej edycji spotkania Orion Woman, będą miały okazję posłuchać liderek w swoich dziedzinach, co może stanowić inspirację do działania i rozwoju. Wśród zaproszonych panelistek znalazły się m.in.:
- Anna Karolska – HR Lead w BAT DBS Poland, pasjonatka śpiewu i matka. Kobieta z 18-letnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach.
- Katarzyna Gaweł – dyrektor ds. Różnorodności, Równości i Włączenia w Ringier Axel Springer Polska. Dziennikarka z 15-letnim doświadczeniem, trenerka i prelegentka, aktywnie promująca równość płci w mediach.
- Agnieszka Żukowska – redaktor naczelna serwisu dla kobiet ohme.pl, wydawca codziennych programów i podcastów. Wprowadziła na polski rynek magazyny Gala i Glamour, co świadczy o jej unikalnym spojrzeniu na świat mediów i kultury.
Networking i budowanie silnej społeczności dla kobiet w marketingu internetowym
W części networkingowej nie zabraknie sposobności do nawiązania cennych kontaktów biznesowych i osobistych.
– "Networking na wydarzeniach takich jak Orion Woman, to nie tylko okazja do nawiązania nowych kontaktów. To przestrzeń, w której kobiety mogą budować silną społeczność, wzajemnie się wspierając i wymieniając cennymi doświadczeniami. Ta interakcja jest fundamentem naszej siły i wzajemnego rozwoju. Uczestniczki będą miały szansę nie tylko na nawiązanie trwałych relacji towarzyskich i biznesowych, ale także na wymianę doświadczeń" – podkreśla pomysłodawczyni Orion Woman.
Kiedy odbędzie się II spotkanie biznesowe kobiet z digital marketingu?
Drugie spotkanie kobiet z branży marketingu internetowego zaplanowano na 1 lutego 2024 roku. Tym razem event odbędzie się w Galerii Domu Artysty Plastyka przy ulicy Mazowieckiej 11A w Warszawie.
– "Lokalizacja ta doskonale oddaje ducha naszej inicjatywy, ponieważ łączy w sobie biznes, sztukę i kreatywność" – zauważa Magdalena Żmuda.
Pierwsza edycja Orion Woman pokazała, jak ważna jest siła kobiet i jak cenne są relacje w branży digital marketingu. Również i tym razem redakcja popularnego portalu biznesowego PolecanyBiznes.pl została patronem medialnym wydarzenia.
Więcej informacji o spotkaniu kobiet z branży marketingu cyfrowego znajdziesz na stronie organizatora: https://orionwoman.pl/.