PolecanyBiznes.plWydarzenia biznesowePod naszym patronatem: in Digital Marketing Conference 2024
biznes w branży marketingu cyfrowego

Pod naszym patronatem: in Digital Marketing Conference 2024

przez Renata Zielezińska

In Digital Marketing to prawdziwe święto mediowców, praktyków i ekspertów marketingu cyfrowego. Dziedzina ta łączy w sobie pozycjonowanie, copywriting dla firm, social media marketing, e-mail marketing, kampanie Google Ads i marketing automation. Dlaczego udział w konferencji in Digital Marketing 2024 to absolutny must-have, dla każdego, kto chce rozwijać biznes online?

 

Co to jest in Digital Marketing Conference?

Konferencja in Digital Marketing to święto wiedzy merytorycznej z zakresu marketingu cyfrowego. Absolutnie niezbędne wydarzenie biznesowe dla wszystkich osób, które planują rozwój biznesu online. Dwudniowe wydarzenie biznesowe dla przedstawicieli branży marketingu internetowego jest nasycone mnóstwem merytorycznej wiedzy i praktycznych wskazówek, które pomogą znaleźć pomysły na rozwój marketingu w Twoim biznesie. To także czas na networking, rozmowy oraz możliwość wymiany doświadczeń.

 

Dlaczego musisz wziąć udział w in Digital Marketing Conference 2024?

Co zyskujesz, biorąc udział w konferencji in Digital Marketing 2024?

  • Poznasz nowe trendy i nowe technologie, które wspierają marketing i komunikację.
  • Zdobędziesz doświadczenie podczas ćwiczeń i treningów.
  • Weźmiesz udział w rozmowach i dyskusjach.
  • Nawiążesz kontakty z najlepszymi specjalistami digital marketingu.
  • Skorzystasz z doświadczenia i praktycznej wiedzy ekspertów z branży.

 

Tematyka konferencji in Digital Marketing 2024

Podczas in Digital Marketing Conference 2024 pojawią się między innymi tematy:

  • Nowe technologie – dzięki którym wyjdziesz poza standardowe realizacje i odkryjesz ogromne wsparcie dla kampanii kreatywnych. Jak można wykorzystać narzędzia oparte o algorytmy uczenia maszynowego w kampaniach kreatywnych nie tylko na etapie ideacji, ale przede wszystkim egzekucji, a także jakie cele mogą pomóc zrealizować? – Anna Nowak, dentsu Creative, Creative Group Head (Technology) – od sześciu lat zajmuje się w dentsu Creative kreatywnym wykorzystaniem technologii. Dba o możliwie najlepsze dopasowanie rozwiązań technologicznych do projektów Klientów grupy. O nowych technologiach i ich zastosowaniu opowiada również podczas prelekcji w kraju i za granicą, a także w ramach wielu inicjatyw edukacyjnych.
  • Jak wykorzystać uwagę odbiorcy w digitalu? Co najnowsze badania mówią o kształtowaniu uwagi i jak to przełożyć na komunikację i reklamę. Jak tworzyć kreacje, żeby lepiej wykorzystywały uwagę odbiorców? Jak planować media, jakie wybierać formaty? Jak planować media, jakie wybierać formaty? – Agnieszka Stelmaszczyk, Feno, CEO and owner – prezezka agencji kreatywnej FENO. Ekspertka zajmująca się strategią komunikacji. Łączy perspektywę liczb i idei dla osiągania.
  • W co inwestować, jeśli chcemy tworzyć przełomową komunikację w digitalu? Co jest ważniejsze performance czy perswazja? Dowiedz się więcej o kreatywności! – Emilia Czerwiec, Agencja Ancymony, Creative Leader – od ponad dekady zdobywa doświadczenie jako copywriterka. Każdego dnia wymyśla, ale przede wszystkim pomaga wymyślać innym. Uważa, że nie ma kreacji bez emocji. Dlatego, jak mówi, robi je tak, że ludzie się i śmieją, i płaczą.
  • Jak wykorzystać SEO do wzmocnienia działań marketingowych i jak integracja różnych dziedzin może przyczynić się do osiągnięcia lepszych wyników biznesowych? Prelekcja ta dostarczy praktycznej wiedzy i inspiracji do tego, aby spojrzeć na SEO w szerszym kontekście działań marketingowych – Paweł Sikora, Reprise Poland, SEO Director – od ponad 15 lat zajmuje się obszarem SEO, w którym to poszerza i rozwija stale kompetencje. Swoje umiejętności zawodowe budował w agencjach oraz sieciowych domach mediowych, pracując dla największych marketerów w Polsce.
  • Miłość między marką a konsumentem w czasach recesji. Jak zatem zabezpieczyć naszą relację -komunikację, żeby przetrwała? W czasach hossy budowanie miłości pomiędzy konsumentem a marką jest oczywistym celem każdego Marketera. Niestety, w tej miłości, jak w każdej relacji zdarzają się kryzysy – Łukasz Worobiej, Artegence, Head of Strategy. Z marketingiem i reklamą związany od 2008 roku. Doświadczenie zdobywał w wiodących lokalnych i sieciowych agencjach, planując działania na rynki polskie i zagraniczne. Zarządzał działami marketingu w branży FMCG.
  • Sprawdź, dlaczego rebranding to ostatnia rzecz, której potrzebuje twoja marka i dowiedz się, jak skutecznie ją odświeżać markęMaria Gajkowska, McCANN Poland, Senior Strategic Planner – strateżka marki i komunikacji z 9-letnim doświadczeniem w branży. Entuzjastka podejścia Design Thinking w budowaniu marki i komunikacji. W codziennej pracy dba, by marki, którymi się opiekuje, nie zatraciły swojej unikalności w czasach, gdy jedni krzyczą o dystynktywności, a drudzy o purpose marketingu.
  • Wizja 360°: Jak powstają najlepsze kampanie reklamowe? Poznasz sprawdzone techniki generowania pomysłów, które możesz wykorzystać w swojej pracy. Przerób starter w kreatywną kampanię o potencjale nagrodowym – Bartosz Walat, VMLY&R, Kreatywny – lider projektów kreatywnych, autor programów radiowych i telewizyjnych, pomysłodawca kampanii reklamowych dla marek: adidas, Lay’s, Lotto, Amol czy Opel. W branży kreatywnej od 15 lat.
  • Neverending story – od insightów do tworzenia person i… z powrotem! Persony konsumentów są nierozerwalnie związane z insightem. Jednak bardzo często ich tworzenie jest traktowane "po macoszemu". Można też przegiąć w drugą stronę i stworzyć rozbudowaną historię, która na koniec dnia nie będzie miała pokrycia z rzeczywistością. Jak głęboko można wejść w tworzenie person, jakich aspektów nie należy pomijać, a które z nich wbrew pozorom nie są aż tak istotne, jak by nam się wydawało – Artur Roguski, Focus Nation, Digital Content & Innovation Manager – autor książki "Zrozumieć social media". Z branżą digitalową i mediową związany od 13 lat. Prowadzi zajęcia z zakresu komunikacji, strategii digitalowej i content marketingu na Uniwersytecie Warszawskim, SGH czy Politechnice Białostockiej. Współpracował z takimi markami jak Żubr, Cisco, Whirlpool, IBM, Cropp.
  • 7 chorób, które uśmiercą każdy tekst (i jak je leczyć). Dowiedz się, co dolega Twoim tekstom i jak je wyleczyć, by zaczęły wyjaśniać, angażować i przekonywać – Jakub Krzywolak, Copywriter i konsultant językowy – tworzy i upraszcza treści marketingowe oraz użytkowe. Uczy, jak pisać prosto i perswazyjnie. Od 2016 roku związany z rynkiem e-commerce. Był senior creative copywriterem w al.to i copywriting team leaderem w x-komie, gdzie jego teksty i hasła promowały akcje z czołowymi markami, jak Mattel, LEGO, Hasbro, Xiaomi, Philips czy Samsung.

 

Prezent dla uczestników in Digital Marketing Conference 2024

Dostęp do fantastycznych nagrań z ostatniej edycji #inDM 2023, a w nim:

  • Profile marek w świecie digitalowej rozrywki: jak przykuć uwagę, kiedy wszystko nas nudzi? – Agnieszka Banaś, Head of Social Media.
  • W poszukiwaniu pomysłów na ciekawe, wielokanałowe reklamy – rady działu kreatywnego – Ewa Kucharska, Senior art director.
  • Marketing Kulturowy jako źródło wzrostu dla biznesu – Filip Beźnicki, Managing Partner.
  • Czas na nowe rozdanie. Jak planować komunikację w czasach kryzysu – Radek Grzybowski, Strategy&Creative Director.
  • Marketing generacyjny w teorii i praktyce, czyli o skutecznej komunikacji do różnych pokoleń – Katarzyna Żakieta, Senior Copywriter.
  • Personalizacja – święty Graal digital marketingu? – Agnieszka Petla, Digital Strategy Lead.
  • Wpływ CRO na efektywność Twojego marketingu. Dlaczego UX w połączeniu z analizą danych najszybciej podniesie Twoją sprzedaż Adrian Andrzejczyk, Head Of Analytics.
  • Influencerzy – czy tylko wsparcie? Jak z sukcesem wprowadzić markę FMCG na rynek dzięki influencerom – Agnieszka Stemalszczyk, CEO and co-owner.
  • Jaki jest potencjał metaverse w Polsce i jak wykorzystać go już teraz? – Wojciech Grzegorzyca, Communications Manager.
  • Jak GA4 pomoże Ci w codziennej pracy marketera? – Anna Moczulska, Head of Digital Analytics.
  • Jak wywołać burzę mózgów? Rozkręć kreatywność na maksa! – Emilia Czerwiec, Creative Leader.

 

Kiedy odbędzie się święto digital marketingu i jak wziąć w nim udział?

Nie przegap tej okazji, aby stać się częścią profesjonalnej marketingowej społeczności – dołącz już teraz. Popularny portal biznesowy PolecanyBizes.pl jako patron medialny tego wyjątkowego wydarzenia gorąco zaprasza do udziału w nim nie tylko dla miłośników digital marketingu, ale także dla właścicieli firm, ekspertów i wszystkich, którzy rozważają prowadzenie lub rozwój biznesu online.

Konferencja in Digital Marketing organizowana jest od 2015 roku i koncentruje się na zwiększaniu kompetencji pracowników z działu marketingu. Ułatwia rozwijanie marketingowych skrzydeł i ładuje pomysłami, a także pozwala osiągać lepsze wyniki. Konferencja in Digital Marketing odbędzie się w dniach 6-7 marca 2023 w Warszawie oraz online. Więcej informacji znajdziesz na stronie organizatora: https://indm.pl/.

Powiązane artykuły

Napisz komentarz