PolecanyBiznes.plWydarzenia biznesowePod naszym patronatem: in Digital Marketing Conference

Pod naszym patronatem: in Digital Marketing Conference

przez Renata Zielezińska

Digital Marketing to szerokie spektrum działań marketingowych online. Zagadnienie to obejmuje prowadzenie strony internetowej, firmowego bloga oraz kont w social mediach, wysyłki newslettera, tworzenie kampanii marketingowych i wiele innych. Już niebawem pod patronatem medialnym portalu biznesowego PolecanyBiznes.pl odbędzie kolejna edycja in Digital Marketing Conference. To absolutny must-have dla każdego mediowca i marketingowca. Dlaczego Ty również musisz tam być?

 

Wyjątkowe święto digital marketerów

Dwa wyjątkowe dni – 22-23 marca 2023 to niesamowite wydarzenie dla przedstawicieli digital marketingu, na którym spotkają się specjaliści i praktycy digital marketingu. Konferencja to wydarzenie nasycone mnóstwem wiedzy. Daje możliwość poznania najnowszych trendów digital marketingu, najlepszych strategii marketingowych oraz zdobycia mnóstwa niezbędnej wiedzy. in Digital Marketing Conference rozwija skrzydła, inspiruje do działania, dostarcza mnóstwa pomysłów, odkrywa trendy i nowości oraz rozwija.

 

Chcesz:

  • Poznać praktyczne wskazówki o storytellingu, który jest elementem copywritingu dla firm?
  • Zdobyć cenną wiedzę o decyzjach konsumenckich?
  • Zgłębić najnowsze trendy, wskazówki i newsy z zakresu digital marketingu?
  • Dowiedzieć się, jak wykorzystać Brand Purpose dla świata i marki?
  • Poznać sposób komunikacji z młodszym pokoleniem konsumentów?
  • Zgłębić tajniki marketingu generacyjnego, czyli sztuki komunikacji do różnych pokoleń?
  • Zyskać przewagę nad konkurencją i odpowiednio prowadzić komunikację marki w kryzysie, by zbudować silniejszą markę?
  • Na co zwrócić uwagę, by przykuć uwagę, prowadząc profil firmy w social mediach?
  • Zrozumieć, jak wykorzystać GA4 w codziennej pracy marketera?
  • Rozszyfrować czym jest metaverse i jak wykorzystać go już teraz?
  • Usłyszeć, dlaczego personalizacja jest świętym Graalem digital marketingu?
  • Dowiedzieć się jak maksymalnie wykorzystać potencjał wielokanałowych reklam

 

in Digital Marketing Conference — dla kogo jest to wydarzenie?

in Digital Marketing Conference to wyjątkowa dwudniowa konferencja wypełniona skoncentrowaną dawką wiedzy merytorycznej. Wydarzenie dla pasjonatów digital marketingu — zarówno tych, którzy zajmują się marketingiem internetowym zawodowo, jak i tych, którzy dopiero chcą rozpocząć przygodę z digital marketingiem. Na udziale w in Digital Marketing Conference skorzystają influencerzy, blogerzy, prowcy oraz przedstawiciele mediów i agencji marketingowych. To wyjątkowe wydarzenie dla freelancerów, pracowników działu marketingu, przedstawicieli firm oraz wszystkich, którzy poszukują najnowszej wiedzy z zakresu marketingu internetowego. Dla osób śledzących trendy, poszukujących rozwiązań dla biznesu oraz dla tych, którzy szukają inspiracji, chcą podnieść kompetencje i nawiązać nowe kontakty biznesowe.

 

Korzyści z udziału w in Digital Marketing Conference

Co zyskujesz biorąc udział w in Digital Marketing Conference?

  • Mnóstwo rzetelnej wiedzy z obszaru digital marketingu
  • Udział w wyjątkowym 2-dniowym spotkaniu – mediowców, praktyków i przedstawicieli digital marketingu
  • 30 wykładów z ostatnich edycji in Digital Marketing Conference
  • Możliwość indywidualnych rozmów z prelegentami
  • Dziesiątki rozwiązań dla biznesu
  • Spektakularną ilość merytorycznej wiedzy z digital marketingu
  • Spotkania w gronie praktyków
  • Czas na networking, czyli nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji biznesowych
  • Możliwość udziału w konkursach
  • Afterparty

 

in Digital Marketing Conference – szczegóły

➜ Kiedy: 22-23 marca 2023
➜ Gdzie: Warszawa lub online – do wyboru
➜ Program i bilety: www.indm.pl
➜ Prezent: na start bonus – wykłady z poprzedniej edycji

In DM Conference – Twoje źródło rozwoju. Od 2015 roku pomaga rozwijać skrzydła i ładuje pomysłami! Tym razem organizatorzy wydarzenia przygotowali dla Ciebie:

  • rozwiązania dla firm
  • kolejna świetna agenda
  • wspólny trening – po każdym wykładzie ćwiczenie mkt
  • wspólne podejmowanie decyzji marketingowych na żywo
  • praca z workbookiem, który będzie Twoim narzędziem, żeby maksymalnie wykorzystać udział w konferencji

A ponadto genialni uczestnicy, wspólne rozmowy, dyskusje, wzajemne inspiracje i nowe znajomości

 

Tematy in Digital Marketing Conference 2023

W programie in Digital Marketing Conference 2023 pojawią się tematy:

  • Co się stanie, gdy Serce spotka się z Portfelem, czyli o decyzjach konsumenckich i konsumpcji marek słów parę. / Łukasz Worobiej, Artegence, Head of Strategy
  • Nie daj się pominąć po pierwszych sekundach — praktyczne wskazówki dla efektywnego storytellingu na YouTube. / Agata Janulewska-Gierus, Publicis Worldwide Poland, Creative Group Head
  • Brand Purpose – po co to robić i checklisty tego, jak robić to z korzyścią zarówno dla świata, jak i marki. / Urszula Czerniawska-Kapeluch, Kompania Piwowarska, Senior Brand Manager
  • (R)ewolucja w komunikacji do młodych konsumentów -> Tik-tok, Gaming, Metaverse – co każdy marketer powinien wiedzieć o tych kanałach, aby działania marki były efektywne? / Rafał Karwowski, Wavemaker, Integrated Communication Senior Manager
  • Marketing generacyjny w teorii i praktyce, czyli o skutecznej komunikacji do różnych pokoleń. / Katarzyna Żakieta, Cape Morris, Senior Copywriter
  • Czas na nowe rozdanie. Jak planować komunikację w kryzysie, aby wyjść z niego silniejszym. / Radek Grzybowski, 19 Południk, Strategy&Creative Director
  • Profile marek w świecie digitalowej rozrywki: jak przykuć uwagę, kiedy wszystko nas nudzi? / Agnieszka Banaś, Monday Group, Head of Social Media
  • Jak GA4 pomoże Ci w codziennej pracy marketera? / Anna Moczulska, Artegence, Head of Digital Analytics
  • Jaki jest potencjał metaverse w Polsce i jak wykorzystać go już teraz? / Wojciech Grzegorzyca, Gameset, Communications Manager
  • Personalizacja – święty Graal digital marketingu? / Agnieszka Petla, Grupa OMD, Digital Strategy Lead
  • Jak zrobić burzę mózgów i nauczyć się pracować kreatywnie? / Emilia Czerwiec, Agencja Ancymony, Creative Leader & Business Unit Manager
  • W poszukiwaniu pomysłów na ciekawe, wielokanałowe reklamy — rady działu kreatywnego. / Ewa Kuch

 

Prezent dla uczestników in Digital Marketing Conference 2023

Bonus: każdy uczestnik otrzyma dostęp do dodatkowych 30 wykładów z ostatnich edycji in digital marketing conference! Czyli m.in.:

  • Czy 1+3 zawsze równa się 3+1? To zależy, czyli okiem praktyka o efektywności kampanii digitalowych.
  • Święty Graal digital marketingu: jak zaangażować odbiorcę w przekaz i czy to w ogóle realne w tym kanale?
  • Jak konsumenci podejmują decyzję? Czyli o projektowaniu strategii kampanii, z uwzględnieniem motywacji konsumenta (case study TBC).
  • Światy metaverse z punktu widzenia mediowca – świetlana przyszłość komunikacji czy wydmuszka?
  • Zasada 60/40 w planowaniu kampanii – dlaczego zwłaszcza w czasach kryzysów warto o niej pamiętać?
  • 3 najprostsze sposoby na zwiększenie skuteczności newsletterów i co zrobić, gdy lecisz w spam (case study). ABC-S e-mail marketingu.
  • Kim jest Twój klient — czyli jak dobrze określić grupę celową.
  • Para pa pa pi pi – czy słysząc melodię, słuchasz muzyki, czy myślisz o marce?
  • Jak podejmujemy decyzje zakupowe. Od neuromarketingu do psychologii wyborów.
  • Jak robić kreatywne rzeczy, które działają — rady od kreatywnego.
  • Jak budować markę krok po kroku, tworząc zarówno jej atrakcyjną opowieść, jak i pokazując jej sprawczość w różnych działaniach.
  • Praktyczne wykorzystanie Google Analytics w analizie danych.
  • Design Research + Market Research. Jak te dwa podejścia do realizacji badań mogą się nawzajem uzupełniać.

 

Dzięki wiedzy, którą zdobędziesz, praca przyniesie Ci wiele satysfakcji. Polecamy. Dołącz do wspólnego treningu z digital marketingu: www.indm.pl

Dołącz do wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1093959968183398

Powiązane artykuły

Napisz komentarz