PolecanyBiznes.plWydarzenia biznesowePod naszym patronatem: Konferencja Morfologia Sprzedaży
Konferencja Morfologia Sprzedaży

Pod naszym patronatem: Konferencja Morfologia Sprzedaży

przez Renata Zielezińska

Sprzedaż jest niezbędnym elementem biznesu. Każdego dnia miliardy ludzi na świecie biorą udział w niezliczonej liczbie transakcji sprzedaży. Mimo to wielu handlowców i właścicieli firm nieustannie zastanawia się jak zwiększyć sprzedaż. W dniu 17 maja 2023 w Gdańsku pod patronatem portalu biznesowego PolecanyBiznes.pl odbędzie się XII Konferencja Menedżerów Sprzedaży pt. Morfologia Sprzedaży. To absolutny must-have dla każdego handlowca. Dlaczego koniecznie musisz wziąć udział w tym wydarzeniu?

 

Wyjątkowe święto menedżerów sprzedaży

Morfologia Sprzedaży to uznana marka na rynku wydarzeń konferencyjnych dla ludzi związanych ze sprzedażą i jedna z niewielu imprez tego typu odbywających się poza Warszawą. Wydarzenie odbędzie się w formule stacjonarnej się w centrum konferencyjnym na 34 piętrze budynku Olivia Star, skąd rozciąga się piękny widok na Trójmiasto i Zatokę Gdańską.

Misją organizatorów jest wspieranie wszystkich menedżerów sprzedaży i handlowców we wdrażaniu szeroko rozumianej strategii WIN-WIN. Nie zależy im na promocji efektywności sprzedażowej za wszelką cenę, stawiają się na mądrej i odpowiedzialnej sprzedaż – sprzedaż bez przemocy. W taki sam sposób podchodzą do zarządzania zespołami sprzedażowymi – wspierają efektywne i partnerskie zarządzanie zespołami. Od lat wzmacniają kompetencje menedżerów sprzedaży i handlowców oraz informują o nowych technologiach używanych w procesach sprzedaży. Promują sprzedaż związaną z dbałością o środowisko, planetę i społeczności lokalne.

 

Konferencja Morfologia Sprzedaży — dla kogo jest to wydarzenie?

Konferencja Morfologia Sprzedaży jest przeznaczona dla dyrektorów i menedżerów sprzedaży, osób nadzorujących sprzedaż oraz dla mniej i bardziej doświadczonych handlowców, którzy chcą zyskać najnowszą wiedzę i poznać trendy sprzedażowe.

 

Nowe trendy sprzedażowe – wiodąca tematyka XII edycji Morfologii Sprzedaży

"Przyszło nam żyć w ciekawych czasach" – spełnia się stare chińskie przysłowie, a w zasadzie przekleństwo. Od trzech lat niespodziewane, a często również katastrofalne zdarzenia sypią się jak z rogu obfitości. Ludzie biznesu, menedżerowie sprzedaży i handlowcy odczuwają lęk przed trudnymi do przewidzenia, nieznanymi konsekwencjami mieszanki zagrożeń zdrowotnych, klimatycznych, geopolitycznych i gospodarczych. Historia uczy, że w takich sytuacjach niektóre firmy ponoszą wielkie straty lub wręcz bankrutują, a inne firmy w tym samym czasie budują wielkie fortuny.

Od 2020 roku zmiany przyspieszyły. W wielu branżach nie ma już powrotu do rozwiązań stosowanych przed pandemią, przed wojną, przed kryzysem energetycznym. Na dwunastej konferencji Morfologia Sprzedaży zostaną podsumowane zmiany, które zaszły w sprzedaży i w gospodarce. Poznasz stosowane technologie oraz zarys głównych kierunków, w jakich będzie podążał rynek, narzędzia i technologie sprzedażowe.

 

Tematyka prelekcji XII Konferencji Morfologii Sprzedaży

Poranny pakiet prelekcji rozpocznie się od podsumowania trendów w sprzedaży w ostatnich latach. Jakie elementy stały się nową codziennością dla handlowców? W jakim kierunku technologicznie i organizacyjnie będzie podążała sprzedaż, żeby nadążać za zmianami w zwyczajach zakupowych klientów B2B? Przez ten temat poprowadzą uczestników konferencji doświadczeni konsultanci i trenerzy sprzedaży – Piotr Płóciennik i Jacek Czarnowski. Tym razem jednak nie w formie standardowej prelekcji, ale podczas moderowanej dyskusji z uczestnikami. Jako druga wystąpi ekspertka budowy marek osobistych w sieciach społecznościowych – Angelika Chimkowska. Jej wystąpienie będzie poświęcone znaczeniu budowy marek osobistych w działaniach handlowców oraz trendom w sprzedaży i marketingu na portalu LinkedIn.

W drugiej części konferencji będą miały miejsce trzy wystąpienia. Pierwsze będzie dotyczyć tematu powodującego wiele emocji związanych z wynikami eksperymentu przeprowadzonego ostatnio w Wielkiej Brytanii. Łukasz Gajek – dyrektor sprzedaży i marketingu firmy konsultingowej Lee Hecht Harrrison Polska – przedstawi wyniki globalnych badań opartych na wywiadach z 30.000 pracowników z 25 krajów, dotyczących wdrożenia czterodniowego tygodnia pracy. Przedstawi szanse i ryzyka związane z tego typu rozwiązaniem.

Drugie wystąpienie będzie przedstawiało tematykę długofalowej motywacji handlowców i menedżerów sprzedaży. Tomasz Kalko – członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców – opowie, jakie elementy dobrostanu psychicznego mogą dawać napęd ludziom zatrudnionym w sprzedaży. Ostatnia prelekcja przed lunchem to wystąpienie o tym, jak technologie mogą pomagać handlowcom na styku z klientem. Anna Małecka – Business Development Director z firmy Sare – przedstawi, jak zmienia się komunikacja on-line z klientami i umożliwia wielokanałowe docieranie do odbiorców.

Po lunchu odbędzie się panel dyskusyjny, który poprowadzi twórca i organizator konferencji Jacek Czarnowski. Panel będzie poświęcony pytaniom: Czy handlowiec to gatunek wymierający? Czy technologie całkowicie zastąpią człowieka w sprzedaży?

Ostatni pakiet wystąpień rozpocznie dr Marcin Wroński ze Szkoły Głównej Handlowej. W swojej prelekcji poruszy tematykę inflacji, jej genezę oraz poszuka odpowiedzi na pytanie – czy inflacja zostanie z nami na dłuższy czas? Na koniec wystąpienie Rafała Żaka – autora wielu książek i doskonałego mówcy biznesowego, potrafiącego łączyć humor z wartościami merytorycznymi swoich wystąpień. Rafał Żak zastanowi się, czy handlowcy mogą uratować świat przed zagrożeniami klimatycznymi, energetycznymi i ekologicznymi.

Organizatorzy i partnerzy konferencji przygotowują jak zwykle sporo niespodzianek i prezentów. Uczestnicy będą mogli wziąć udział w konkursach i wygrać interesujące nagrody.

Konferencja odbędzie się 17 maja 2023 w Gdańsku w Olivii Star przy al. Grunwaldzkiej 472C (34 piętro).

Po więcej informacji zapraszamy na: http://morfologiasprzedazy.pl/ lub https://www.facebook.com/MorfologiaSprzedazy

 

Na popularnym portalu biznesowym znajdziesz mnóstwo wydarzeń biznesowych.

Powiązane artykuły

Napisz komentarz