Spis treści
W dniu 1 lutego 2024 roku w Warszawie odbyło się wyjątkowe spotkanie kobiet z digital marketingu, na które zjechały się ekspertki z różnych zakątków Polski. Panie zgromadziły się w stolicy w ramach inicjatywy Orion Woman. Niezwykle wydarzenie biznesowe pod hasłem "Brave in the city" zorganizowane w Galerii Domu Artysty Plastyka obfitowało w dawkę motywacji i inspiracji. Oto relacja z eventu dla kobiet z digital marketingu.
Spotkania kobiet z branży digital marketingu Orion Woman
Inicjatywa Orion Woman została zapoczątkowana we wrześniu 2023 roku. Pomysłodawczynią przedsięwzięcia jest Magdalena Żmuda, czyli COO domu mediowego Orion Media Group. Ideę stanowi zbudowanie społeczności kobiet z branży digital marketingu, które będą dzielić się swoimi doświadczeniami oraz wspierać w rozwoju zawodowym i osobistym.
Relacja z II edycji Orion Woman
Drugie spotkanie dla kobiet z marketingu internetowego Orion Woman odbyło się 1 lutego 2024 roku w Warszawie. Rozpoczęło się ciekawym panelem dyskusyjnym na temat odwagi. Hasło przewodnie eventu brzmiało bowiem "Brave in the city". Rozmowę poprowadziła Magdalena Żmuda, która swoje pytania skierowała do trzech ekspertek z branży: Anny Karolskiej, Katarzyny Gaweł i Agnieszki Żukowskiej. Podczas panelu specjalistki poruszyły także m.in. temat definicji odwagi, syndromu oszusta czy ubiegania się o podwyżkę.
Warsztaty i networking dla kobiet z marketingu cyfrowego
Następnie uczestniczki poświęciły czas na networking, który okazał się świetnym wprowadzeniem do pierwszych warsztatów iLeader Woman. Zajęcia poprowadziła Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka – certyfikowana coachka, trenerka biznesu i konsultantka. Charakter warsztatów pozwolił uczestniczkom zaplanować zmiany, jakie chcą podjąć w swoim życiu. Stworzyć koło życia w kartach pracy, wyznaczyć kroki do osiągnięcia swoich celów, a także wskazać wartości, które pomogą im w realizacji założeń.
Po dwóch godzinach intensywnego planowania nastąpiła kolejna przerwa na networking. W międzyczasie uczestniczki mogły skosztować przekąsek, kawy czy prosecco. Po zażyłych rozmowach płynnie przeszły do udziału w drugiej części warsztatowej, którą tym razem poprowadziły aktorki – Agnieszka Bednarz-Tyran i Anna Gamrot. Zajęcia pozwoliły kobietom pobudzić do pracy nie tylko umysł, ale i ciało. Panie wykonywały różnorodne ćwiczenia grupowe, które miały na celu m.in. zwiększenie świadomości własnych ruchów. Wzięły udział w improwizacjach aktorskich i miały czas lepiej się poznać, a także poddać się refleksjom na wiele tematów. Pełne energii zajęcia nieustannie nawiązywały do prawd dotyczących sytuacji kobiet we współczesnym świecie.
Jednym z partnerów wydarzenia była marka Hagi, która przygotowała prezenty kosmetyczne dla wszystkich uczestniczek. Każda kobieta wyszła z wydarzenia nie tylko napełniona motywacją do działania, ale i z gronem nowych znajomych oraz pamiątkowym upominkiem. Event odbił się pozytywnym echem w branży.
Przyszłość spotkań Orion Woman
Sukces pierwszej i drugiej edycji spotkań dla kobiet z digital marketingu, jakim jest Orion Woman, nie pozostawia wątpliwości co do ich przyszłości. Nie wiadomo jeszcze, kiedy się ono odbędzie, ale z pewnością warto czekać na informacje ze strony organizatorek. Takie inicjatywy są bardzo potrzebne nie tylko w branży digital marketingu, ale i w wielu innych. Dowód na to stanowią uczestniczki – kobiety biznesu, działające w innych sektorach rynku, które przyjechały na event do Warszawy. W redakcji popularnego portalu biznesowego PolecanyBiznes.pl – patrona medialnego tego wydarzenia – również widzimy potrzebę wzmacniania pozycji kobiet w biznesie. Z niecierpliwością wyczekujemy terminu 3 edycji Orion Woman.