Spis treści
Jak promować produkty i usługi online? Odpowiedzi na to pytanie poszukiwano podczas III Interaktywnej Konferencji Online, której tematem przewodnim była "Promocja produktu online". Wyjątkowe wydarzenie biznesowe odbyło się całkowicie zdalnie i okazało się ogromnym sukcesem, dostarczając uczestnikom mnóstwo wiedzy na temat rozwoju biznesu online.
Główny cel Interaktywnej Konferencji
Misją tego niesamowitego wydarzenia dla osób przedsiębiorczych było przede wszystkim dostarczenie szeroko pojętej wiedzy i inspiracji na temat biznesu online. Konferencja kierowana była do osób, które rozważają możliwość wprowadzenia e-booków, kursów czy innych interaktywnych produktów, ale także dla osób, które mają już swoje produkty online i chcą dzielić się swoją wiedzą na szerszą skalę. Podczas konferencji słuchacze mogli dowiedzieć się jak krok po kroku zaplanować strategię w social mediach, jak nagrywać skuteczne filmy, jak wykorzystać sztuczną inteligencję do promocji e-booka czy kursu.
Opinie uczestników o III Interaktywnej Konferencji Online
– "Podczas tego wydarzenia dowiedziałam się tak wiele, że po tych trzech dniach czuję się jakbym przebiegła maraton i wygrała miejsce na podium. Prowadząca wspólnie z prelegentami uświadomili mi, że nie jestem sama w swoich obawach (bardzo wzruszyło mnie nasze przyjazne nastawienie do siebie), a dzięki wywiadom i prelegentom, że możemy dzielić się swoją wiedzą (nawet jeżeli nie czujemy się ekspertami na wielką skalę), że możemy być sobą i nie musimy na siłę robić tego, co robią inni" – podkreśla Ewelina Małkińska.
-"Odkryłem, że interaktywność (interaktywna) i jej różne aspekty (które tu poruszałaś/liście) to jest cecha, którą można kształcić i pielęgnować w życiu codziennym i życiu offline. To chyba najbardziej wynoszę. Dziękuję bardzo" – wyznaje Rafał Jereczek.
Czego dowiedzieli się uczestnicy III Interaktywnej Konferencji Online?
Trzecia edycja Interaktywnej Konferencji Online była skarbnicą wiedzy dla właścicieli firm, influencerów i tych, którzy chcą prowadzić e-biznes. Uczestnicy poznali skuteczne metody sprzedażowe, nauczyli się jak zajmować się najważniejszymi zadaniami i poprawić wyniki promocji. Dzięki przygotowanemu workbookowi mogli na bieżąco notować i utrwalać wiedzę, przekazywaną przez wybitnych prelegentów. Cały czas, na żywo pojawiały się różne komentarze, które dotyczyły też wysokiej jakości konferencji oraz ogromnej ilości pomysłów i inspiracji, jaką otrzymali uczestnicy. Nie zabrakło interaktywnego konkursu, w którym do wygrania były m.in. instax mini 12, kamera Logitech c920 czy mikrofon Snow Ball, torebki PROPS lub dostępy do Interaktywnej Akademii WordPressa czy programu mentoringowego Interaktywna Paczka Oli Gościniak.
Historia powstania Interaktywnej Konferencji Online
Od 8 lat Ola Gościniak tworzy markę Jestem Interaktywna, wspiera w realizowaniu kobiecych marzeń. Uczy nie tylko jak wyklikać samodzielnie stronę WWW, ale jak inwestować w biznes online i tworzyć cyfrowe produkty. Na swoich szkoleniach, wykładach i kursach przeszkoliła już blisko 50 000 kobiet. Przygotowanie Interaktywnej Konferencji Online zajęło jej kilka tygodni.
– "Pomysł na Interaktywną Konferencję narodził się już dawno, w końcu to kolejna trzecia edycja. Jednak przyznam szczerze, że tym razem było to całkowicie inne wydarzenie niż pozostałe. Bardziej dynamiczne, przemyślane i obfitujące w mnóstwo pomysłów. To też ogrom pracy, takiej od kuchni, której nie widać. Cieszę się, że tyle specjalistów i marek nawiązało z nami współpracę, weszło w ten projekt i podzieliło się swoją wiedzą. Dziękuję wszystkim partnerom, którzy dostarczyli fantastycznych nagród, gadżetów czy kodów rabatowych. Dowodem na sukces III Interaktywnej Konferencji Online są na pewno tak liczne komentarze i wzmianki w social mediach. Jestem tym ogromnie wzruszona. Na koniec chciałabym podziękować mojemu zespołowi, który przez tygodnie działał i pracował razem ze mną" – podsumowała Ola Gościniak.
70 prelegentek i prelegentów na III Interaktywnej Konferencji Online
Podczas tej edycji wystąpiło 70 prelegentek i prelegentów, którzy podzielili się swoją wiedzą, doświadczeniem i refleksjami. Ilość informacji, przykładów i konkretnych wskazówek była ogromna. Nie bez przyczyny wszystkie panele były nagrywane wcześniej. Po pierwsze, aby nie marnować czasu i nie przeciągać nagrań już na początku. Po drugie, aby prelegenci mogli spokojnie odpisywać na pytania uczestników, podczas czatu na żywo. Była to fenomenalna opcja dla uczestników, którzy niemal na bieżąco otrzymywali odpowiedzi na swoje pytania do prelegentów. Podczas tego wydarzenia biznesowego poruszono tematy:
- Jak sprzedawać słowem? O tworzeniu treści sprzedażowych dla biznesu
- 10 typów postów i rolek, które przyciągną uwagę do Twojej oferty
- Jak zarabiać na nauczaniu online?
- Jak nagradzać efekty kursantów?
- Misja Wizja Wartości i Siostrzeństwo
- Boisz się sprzedawać? Tak naprawdę boisz się odrzucenia! Jak zahipnotyzować się na sukces?
- Wpływ przekonań na sukces w biznesie
Cytaty z rozmów z prelegentami
- "Nigdy nie jesteśmy pewni sukcesu. Nigdy nie wiem jaką ścieżką nas to poprowadzi" – Weronika Kutarba – Kruk.
- "Jeśli masz swój produkt online, to możesz go za pomocą bloga pokazywać od środka np. rozdział e-booka, przykładowa lekcja z kursu online" – Klaudyna Maciąg.
- "Jeśli coś Ci utrudni sprzedaż, coś Ci utrudni tworzenie treści sprzedażowych o Twoim produkcie, to na bank będą to Twoje przekonania. A nie da się zrobić fajnej sprzedaży, jeśli coś z Twoimi przekonaniami się dzieje" – Sylwia Rospondek.
- "Co powoduje, że klient staje się lojalny? To, że wzbudziliśmy w nim jakieś emocje" – Agata Borowska.
- "Taki życiowy content nagrany zupełnie nie z intencją pod kampanię reklamową naprawdę daje świetne rezultaty!" – Ewa Popielarz.
- "Najlepszą motywacją i ja to od zawsze stosuje, to jest pokazywanie sukcesów innych kursantów" – Magdalena Pawłowska.
- "Chciałabym, aby kobiety zaczęły myśleć o tym, jak jedna drugą może wesprzeć. Bo nie zawsze to musi być od razu wsparcie finansowe, wsparcie na wielu płaszczyznach, to może być powiedzenie: »Słuchaj, jestem z Tobą«" – Joanna Gacek-Sroka.
- "Strasznie ważne jest, żebyśmy przestały ze sobą konkurować na wielu płaszczyznach, tylko odkrywać siostrzeństwo. To jest najwyższa w moim odczuciu forma empatii" – Kasia Wilk.
- "Za blokadą jakiejkolwiek sprzedaży kryją się zwykle dwie rzeczy – są to przekonania albo lęki" – Paweł Pawlak.
- "Musimy uznać, że pieniądze są dobre, biznes jest dobry, że branie pieniędzy za oferowane przez nas produkty lub usługi jest dobre" – Marta Manterys.
Powtórki konferencji już są dostępne i gotowe do zakupu, znajdziesz je na stronie: http://olag.pl/konfa2023.