Pierwsza edycja konferencji SEO Samodzielnych "Nie bój SEO, Człowieku" zorganizowana przez wrocławską agencję SEO – Top Online odbyła się w dniu 18 marca 2023 w pięknych wnętrzach w Concordia Design we Wrocławiu. To wyjątkowe wydarzenie z branży SEO skierowane było głównie do właścicieli sklepów i stron internetowych, którzy chcą poznać tajniki SEO i z powodzeniem stosować je na swoich stronach www.
Wyjątkowe tematy konferencji SEO
Uczestnicy konferencji SEO Samodzielnych pt. "Nie bój SEO, Człowieku" mieli okazję zdobyć mnóstwo wiedzy z zakresu SEO, ale także poznać ciekawostki z zakresu automatyzacji czy sztucznej inteligencji. Podczas konferencji odbyło się pięć prelekcji, które poprowadzili:
- Grzegorz Słoka – Senior SEO Specialist z Top Online, przedstawił prezentację "Nie ufaj wykresom. Widoczność a rzeczywistość", w której wytłumaczył, w jaki sposób weryfikować to, co dzieje się z SEO na stronie.
- Kamil Stasiak – Head of SEO z Top Online – zaprezentował temat "SEO za pięć stów?!", w którym opowiedział o budżetach, zaangażowaniu i efektach.
- Artur Pajkert – Chief Marketing Officer z cyber_Folks, odpowiedział na pytanie, jaki jest wpływ lokalizacji serwera na wyniki SEO.
- Marcin Cichocki – CEO z Kuźni Treści – rozwiał wątpliwości związane z przemyślanym wykorzystaniem AI do samodzielnego tworzenia treści.
- Marcin Kamiński – CEO z Top Online, zdradził patenty na temat automatyzacji czynności SEO w firmie usługowej. Czerpał ze swoich doświadczeni, ponieważ sam zautomatyzował aż 80% codziennych czynności w agencji SEO. Jego wystąpienie z ekranu zapowiedział robot IGNAS (Ignaś) – inteligentny asystent SEO z Top Online.
Konferencja była nasycona mnóstwem wyjątkowej wiedzy. Prelekcje prowadzone były w stylu TED – czyli każde wystąpienie trwało 18 minut. Według badań to optymalna długość prezentacji pod względem efektów przyswajania wiedzy. Nie skończyło się na samych wystąpieniach. Podczas konferencji Nie bój SEO, Człowieku odbyły się także dwa panele dyskusyjne z udziałem prelegentów oraz uczestników, które prowadził Dawid Szajner, CEO z Top Online. Nikt nie pozostał bez odpowiedzi.
Nie zabrakło też elementów networkingu. Po intensywnej części merytorycznej, przy przekąskach i open barze, nadszedł czas na afterparty, które było świetną okazją do luźnych rozmów, nawiązywania znajomości i zdobywania kontaktów.
W konferencji "Nie bój SEO, Człowieku" uczestniczyło w sumie ponad 70 osób. Oprócz dużej dawki wiedzy i możliwości poszerzenia grupy kontaktów każdy uczestnik dostał w prezencie między innymi najobszerniejszą publikację o SEO, czyli 550-stronicowego e-booka pt. "SEO Samodzielni. Uczymy, jak robić SEO".
A więcej o SEO znajdziesz w artykułach, które przygotowaliśmy wspólnie z ekspertami z agencji SEO:
- Pozycjonowanie, SEO i link building — poradnik dla przedsiębiorców cz. 1
- Pozycjonowanie, SEO i link building — poradnik dla przedsiębiorców cz. 2