Spis treści
Druga edycja wydarzenia biznesowego dla menadżerów wyższego szczebla, prezesów, dyrektorów i właścicieli firm, czyli Leadership Skills by Grand Lubicz odbyła się w dniach 30 oraz 31 maja 2023 roku w Hotelu Grand Lubicz***** w Ustce. Dlaczego warto było wziąć udział w tym tej konferencji? Zapraszamy na relację z II edycji Kongresu Leadership – Przywództwo w Organizacji.
Różnorodna tematyka konferencji biznesowej dla właścicieli firm, dyrektorów i prezesów
Pierwszego dnia po rozpoczęciu konferencji Grzegorz Załuski – coach certyfikowany przez ICF (International Coach Federation), współpracujący z managerami najwyższych szczebli oraz właścicielami firm (Executive & Business Coaching) w interesujący sposób przedstawił tematykę "Mowa ciała w biznesie". Biorący w nim udział uczestnicy wydarzenia mieli możliwość nabycia umiejętności łatwego czytania i interpretacji mowy ciała i werbalnych sygnałów wysyłanych przez każdą osobę, z którymi rozmawiamy. Omówił:
- charakterystykę procesu negocjacyjnego,
- język ciała,
- strategie i taktyki negocjacyjne,
- omijanie obiekcji,
- zarządzanie emocjami własnymi i innych osób.
Następnie uczestnicy pracowali w trzech grupach warsztatowych:
- Akademia negocjacyjna
- Zarządzanie stresem
- Kultura organizacyjna firmy
Akademia negocjacyjna
Warsztaty Akademia negocjacyjna prowadził Grzegorz Załuski, który uczył uczestników konferencji biznesowej na przykład zarządzania emocjami w sytuacjach negocjacyjnych, techniki omijania obiekcji czy kiedy nie zaczynać negocjacji.
Zarządzanie stresem
Warsztaty z zarządzania stresem autorstwa Marzeny Anny Grochowskiej także obfitowały w intrygującą wiedzę. Uczestnicy poznali trzy kluczowe potrzeby ludzkiego mózgu, praktyczne neuronarzędzia, nowe czynniki stresogenne (cyberstres, cyberchoroby i cyberzagrożenia), negatywne konsekwencje braku odporności psychicznej w biznesie czy kapitał budowania dobrostanu w postaci kluczowych neuronawyków.
Kultura organizacyjna firmy
Równie intrygujące były warsztaty z zakresu kultury organizacyjnej firmy zorganizowane przez Dr Marię Mycielską. Biorący w nich udział właściciele firm oraz dyrektorzy, prezesi i menadżerowie wysokiego szczebla mieli przyjemność zdobyć wiedzę o tym, czym jest kultura organizacyjna firmy, jak się ją tworzy i jakie znaczenie ma zarządzanie przez wartości. Poznali 12 stylów kultury organizacyjnej firmy, dowiedzieli się jak nią zarządzać, poznali czynniki sukcesu zmiany kulturowej oraz rolę liderów w kształtowaniu oczekiwanej kultury firmy.
Drugiego dnia uczestnicy konferencji Leadership Skills by Grand Lubicz również pracowali w trzech grupach warsztatowych, a na zakończenie swój wykład zaprezentował Piotr Ławacz – dyrektor ds. Rozwoju Granit SA. Opowiedział o motywacji, czyli co zrobić, aby nam się chciało.
Konferencja dla przedstawicieli świata biznesu
Wydarzenie biznesowe Leadership Skills by Grand Lubicz obfitowało w intrygujące case studies oraz wartościowe eksperckie prelekcje. Umiejętności zdobyte podczas dwudniowej konferencji mają wszechstronne zainteresowanie.
– "Organizacja tego wydarzenia to dla nas swojego rodzaju misja. Chcemy organizować biznesowe spotkania, których celem jest nie tylko dostarczanie konkretnej wartości w postaci wiedzy biznesowej, ale również zrzeszanie określonej grupy uczestników, którzy mogą dzielić się swoim doświadczeniem i być dla siebie inspiracją. Integracja i czas na networking pozwala poznać się uczestnikom od mniej formalnej strony. Liczymy na to, że spotkania zaowocowały współpracą lub wartościowymi kontaktami biznesowymi.
Pozytywny odbiór i szybka sprzedaż miejsc to dowód, że biznes oraz osoby, które nim zarządzają, entuzjastycznie przyjmują naszą ofertę i wynoszą z niej wiele cennej wiedzy. Tegoroczny dobór zagadnień, dopasowaliśmy właśnie do oczekiwań Uczestników poprzedniej edycji. Wierzymy, że dla wielu przedsiębiorców były to dwa, bardzo wartościowe dni. Tematyka wystąpień prelegentów koncentrowała się wokół efektywnego zarządzania zespołem. Już dziś wiemy, że organizacja Kongresu będzie kontynuowana" – podsumowuje Dorota Janczukowicz – Sales, Marketing & Revenue Director Hotelu Grand Lubicz w Ustce.