Spis treści
Marketing w mediach społecznościowych to niesamowite narzędzie dla firm. Ekspresowe tempo rozwoju social mediów sprawia, że nie wszyscy przedsiębiorcy nadążają za nowościami. Dobry specjalista ds. social mediów to prawdziwy skarb dla małych, średnich i dużych firm. Zna najnowsze trendy, narzędzia i tricki, które ułatwiają prowadzenie firmowych profili w social mediach. Oto specjaliści z branży social mediów w Polsce.
Albert Radomski
Albert Radomski to freelancer Meta Ads z ponad 10-letnim doświadczeniem w obsłudze kampanii. Prowadzi działania reklamowe dla e-commerców na rynkach środkowo-europejskich i bałkańskich. Swoje doświadczenie budował na pracy z klientami w renomowanych agencjach. Po pracy fotograf, entuzjasta Albanii.
Jan Ożarowski
Jan Ożarowski — strateg kreatywny oraz partner w studio kreatywnym Lens That. Jego pasja do internetów sięga czasów MySpacea i Grona, kiedy współzałożył portal społecznościowy skupiony na wydarzeniach w Krakowie. Pracował w Starcom MediaVest Group (dziś Publicis), odpowiadając za komunikację digitalową marek takich jak T-Mobile, Heyah, Coca-Cola czy Crunchips. Od 2016 roku skupił się na własnych rozwiązaniach mar-techowych, z których najnowszym jest Lens That. Od 2017. roku, kiedy studio rozpoczęło swoją działalność, Jan przyczynił się do realizacji ponad 600 projektów na ponad 60 rynkach na świecie, a Lens That zdobyło uznanie jako oficjalny partner takich potęg jak Meta, Snapchat, TikTok i 8th Wall. #ZwitkacyzujSię, nagrodzony niedawno Złotym Spinaczem projekt studia dla Muzeum Narodowego udowadnia, że AR może być efektywnym i dostępnym bez ogromnych budżetów kanałem komunikacji marek.
Agnieszka Banaś
Agnieszka Banaś — Head of Social Media w Pudliszki. Od ponad 7 lat pracuje w branży marketingu internetowego jako liderka zespołów social mediowych w agencjach reklamowych. Interesuje się technologią, łączeniem świata offline i online oraz tworzeniem sobie konkurencji na rynku, aby świat reklamy internetowej w Polsce był inspirujący.
Paweł Jóźwik
Paweł Jóźwik to Associate Media & Innovation Director w Agencji Ancymony. Z branżą marketingową związany 10 lat. W tym czasie kierował już niejednym zespołem digitalowym i strategicznym. Interesuje się wykorzystywaniem nowych mediów w marketingu. Szkoli specjalistów i prowadzi zajęcia w zakresie planowania mediów i komunikacji. Pracował dla marek takich jak Sony, L’Oreal, Danone, Nestle, Kraft Heinz czy M&M. Interesuje się także literaturą i sztuką, nową technologią oraz eksportem.
Adrian Gamoń
Adrian Gamoń – niezależny ekspert, wydawca raportu "LinkedIn w Polsce w 2023 roku". Strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Pomaga firmom, instytucjom oraz osobom odkrywać swoją opowieść i budować z jej pomocą owocne relacje z innymi. Twórca i opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie "Social Media & Content Marketing".
Agata Papis-Maniecka
Agata Papis-Maniecka — Tik Tok ekspert, znana w świecie mediów społecznościowych jako Facetka od reklamy, jest ekspertem marketingu z 18-letnim doświadczeniem. Od ponad 2,5 roku skupia się na TikToku, pomagając twórcom, markom osobistym i przedsiębiorcom maksymalizować ich obecność na platformie. Organizuje kampanie z influencerami, jak i mentoring. Z misją kreowania wiodących marek osobistych na TikToku, zgromadziła 110 tysięcy zaangażowanych obserwujących, stając się autorytetem w zakresie tworzenia angażującej i wartościowej treści.
Kongres For Social Media — święto ekspertów od social mediów
Kongres For Social Media to wydarzenie biznesowe dla przedsiębiorców i firm, dla których istotnym tematem jest rozwój biznesu w social mediach. To także doskonała okazja, by poznać ekspertów z branży social mediów, nawiązać z nimi kontakty i wymienić się doświadczeniem. Kongres For Social Media 2024 odbędzie się w dniach 20-21 maja 2024 roku w Gdańsku lub online pod patronatem medialnym popularnego portalu biznesowego PolecanyBiznes.pl. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykule pt. Kongres for Social Media 2024.